Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:58:35 GMT

مانور لحظه صفر در زرند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۴۴۵

مانور لحظه صفر در زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز صبح مانور لحظه صفر با هدف بررسی میزان آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

صادق زاده فرماندار زرند در حاشیه این مانور آمادگی گفت: مانور لحظه صفر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این مانور چگونگی و زمان حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و نیرو‌های امدادی این شهرستان آمادگی خود را در برابر حوادث احتمالی به نحو شایسته به نمایش گذاشتند.

فرماندار زرند گفت: راس ساعت ۹ صبح امروز بدون هماهنگی قبلی در شهرستان زرند اعلام وقوع سیل فرضی شد و تیم‌های ارزیاب و عوامل امدادی که در بحث اسکان و امداد و نجات دخیل هستند حضور به موقع و موثری داشتند.

شهرستان زرند یکی از شهرستان هایی است که در هشدار هواشناسی برای امروز در وضعیت آماده باش قرار دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مانور آمادگی هشدار هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز

فرماندار نطنز از رشد دو برابری لایروبی قنوات در این شهرستان نسبت به دو سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد ظریفی در بیان آمار و ارقام مربوط به لایروبی قنوات در شهرستان نطنز، اظهار داشت: مرمت و لایروبی قنوات در شهرستان نطنز در سال 1402 نسبت به دو سال قبل رشد سه برابری داشته است.

وی در بیان اهمیت قنوات و لزوم لایروبی آنان در شهرستان نطنز ابراز داشت: قنوات به عنوان رگ حیات منطقه از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار هستند و لایروبی و مرمت آن‌ها از اولویت‌های شهرستان نطنز است.

فرماندار شهرستان نطنز افزود: در سال یک هزار و 400 تعداد شش رشته قنات، مرمت و لایروبی شد و در سال 1401 تعداد 13 رشته قنات و در سال 1402 تعداد 20 رشته قنات مرمت شده است که رشد 1.6 برابری را نسبت به سال 1401 و رشد بیش از سه برابری را نسبت به دو سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: قنوات منابع ارزشمندی برای تأمین آب هستند که نباید به راحتی از دسترس خارج شوند و با مدیریت صحیح و مشارکت بهره برداران، همراهی دستگاه‌های ذی ربط و اجرای طرح‌های زیر ساختی نسبت به صیانت و نگهداری از آن‌ها اقدام شود.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در لایروبی قنوات این شهرستان تاکید کرد: از همکاری ادارات مرتبط به ویژه اداره جهاد کشاورزی شهرستان نطنز و بسیج سازندگی و همراهی مردم در این موضوع، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • جلسه ستاد انتخابات استان تهران
  • حضور رییس ستاد انتخابات در خبرگزاری تسنیم
  • جشن شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در شهرستان سربیشه
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات