Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:07:45 GMT

ممنوعیت تمامی سفرهای عید فطر فارغ از رنگ بندی کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۴۸۳

ممنوعیت تمامی سفرهای عید فطر فارغ از رنگ بندی کرونایی

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه‌ای که در نخستین ساعات صبح جمعه خطاب به وزیر راه و شهرسازی و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صادر شد، به استناد مصوبه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت کرونا در حضور رئیس محترم جمهوری، ممنوعیت تمامی سفرها در ایام عید فطر در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ را رسماً ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این ابلاغیه، از وزارت راه و شهرسازی و ناجا خواست، با پیش بینی همه تمهیدات لازم، ممنوعیت تمامی سفرها در همه مناطق کشور فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی را در بازه زمانی مصوب، به نحو کامل محقق کنند.

رحمانی فضلی در رونوشت این ابلاغیه، ضمن جلب همکاری کامل جمعیت هلال احمر برای اجرای مصوبه ممنوعیت سفرها، از سازمان صدا و سیما خواست موضوع ممنوعیت سفرها را از طریق شبکه‌های پر مخاطب رادیو و تلویزیون، مستمرا اطلاع رسانی نماید.

کد خبر 5206112

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی روز معلم محسن حاجی میرزایی روز قدس واکسن کرونا آزادی زندانیان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی مهدی ولی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • تفال به حافظ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد...
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌