Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان در پایتخت افغانستان با راه اندازی کاروان‌های خودرویی حامل پرچم‌های افغانستان و فلسطین و استفاده از پوسترهای بیت‌المقدس از مردم فلسطین اعلام حمایت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، جوانان در کابل امروز جمعه به مناسب روز جهانی قدس، با راه اندازی کاروان‌های خودرویی و سردادن شعارهای «قدس ما می آییم» و «روز جهانی قدس گرامی باد» حمایت خود را از قدس شریف و مردم فلسطین اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ابونعیم» یکی از این جوانان می‌گوید که «اگر با فلسطیـن فاصله مـکانی داریم اما تفکر و پیوند عقیده  ما را به یکدیگر نزدیک کرده است».

وی افزود: تعدادی از جوانان تصمیم گرفتند که با راه انداختن کاروان‌های خودرویی حامل پرچم‌های افغانستان و فلسطین، حمایت مردم این کشور از قدس شریف و فلسطینی‌های مظلوم را اعلام کنند.

ابونعیم به آوا گفت: ما ایمان داریم که نشان دادن حقانیت مبارزات ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی اسرائیل و حقانیت حمایت کشورهای مسلمان مخصوصا افغانستان عزیز از این مبارزات، به نمایش گذاشتن چهره کریه  و ددمنش اسرائیل در انظار ملت‌های مسلمان، رسانه‌ها مخصوصا ملت مسلمان افغانستان که پیشینه حمایت شصت وچند ساله از مبارزات مردم فلسطین را دارد یکی از راهکارهای عملی مقابله با نفوذ وسیطره صهیونیسم بین المللی  مخصوصا آمریکا و اسرائیل می‌باشد.

گزارش ویدئویی تسنیم از روز جهانی قدس در افغانستانحال و هوای کابل در آستانه روز جهانی قدسافغانستان| جریان قدس برای مسلمانان مسئله اصلی است

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز قدس اخبار افغانستان روز قدس اخبار افغانستان روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان از همکاری و ایستادگی ایران در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین افغانستان روز پنجشنبه با «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

کرزی با اشاره به روابط تاریخی و همسایگی نیک میان ایران و افغانستان، از همکاری و ایستادگی این کشور در کنار مردم افغانستان در مقاطع مختلف و همچنین از کمک‌های ایران به‌خصوص در بخش تعلیم و اعطای بورس‌های تحصیلی قدردانی کرد.

او همچنین تعلیم دختران را مسئله حیاتی برای افغانستان خواند.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر شد و رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، صلح و ثبات در منطقه را به نفع همه دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان