Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرستان های که در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند همچنان تعطیل است.

به گزارش برنا؛ برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا با توجه به اینکه مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک جز گروه شغلی ۲ بند ۳ مصوبات بوده، در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا تا زمان تغییر وضعیت آنها به رنگ نارنجی، زرد و آبی مراکز شماره گزاری و تعویض پلاک در این گونه شهرها تعطیل بوده و ارائه خدمات خودرویی در استان و یا شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا مقدور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اجرای این تصمیم جدید بنابر مصوبه وزرات کشور، معاون امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا اعتبار وکالت نامه های متقاضیان خرید وفروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا کشور، در شهرهای با وضعیت قرمز تمدید می شود و وکالت نامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد کرونای کشور منقضی شده باشد(استان‌ها و شهرهای دارای وضعیت قرمزکرونا)مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل خواهند شد.

وکالت نامه های که قبل از تعطیلی رسمی مراکز تعویض پلاک و یا بعد از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آن‌ها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهند شد و مدت اعتبار آنها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت نامه های صادره می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعویض پلاک معاون وسایل نقلیه تعطیلات تعویض پلاک وکالت نامه تعویض پلاک مراکز شماره وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله حفاری ۱۵۴ و نیوساید ۱۵۳و پادادشهر ۱۳۱، اداره برق ۱۰۲ و شهر‌های خرمشهر ۱۱۵ ماهشهر ۱۰۸ و هندیجان ۱۰۸ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهر‌های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس تایم صبح شهر‌های اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

دیگر خبرها

  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد