Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:29:26 GMT

«دیاباته» مشکلی برای دیدار مقابل ذوب آهن ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۳۹۱۲

«دیاباته» مشکلی برای دیدار مقابل ذوب آهن ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران بعد از پشت سر گذاشتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت از عربستان، در نخستین دیدار خود که در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر است، از تیم ذوب آهن پذیرایی می‌کنند تا در صورت پیروزی در این بازی این فرصت را داشته باشند که (با توجه به بازی مستقیم سپاهان و پرسپولیس) فاصله امتیازی شان با یک یا هر دو تیم بالای جدول کم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ دیاباته بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر و بهترین گلزن آبی پوشان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که در همین رقابت‌ها با مصدومیتی جزیی مواجه شده بود، بعد از بازگشت این تیم به تهران در تمرینات گروهی شرکت کرد.

باوجود اینکه دیاباته با مصدومیتی جزیی مواجه است، اما بعید به نظر می‌رسد او برای دیدار مقابل ذوب آهن مشکلی داشته باشد و چنانچه اتفاق خاصی روی ندهد، مثل اغلب دیدارهای آبی پوشان شیخ یکی از ۱۱ بازیکنی است که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.

دیدار استقلال و ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر، از ساعت ۲۲:۱۵ روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 5206132

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال شیخ دیاباته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد فدراسیون فوتبال شمشیر بازی کسب سهمیه المپیک قایقرانی الهلال عربستان باشگاه پرسپولیس ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. این دیدار تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل دو تیم در جریان بود تا اینکه وینسنت کمپانی با شوتی دیدنی از راه دور، دروازه کاسپر اشمایکل را باز کرد.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • رکورد ویژه نوراللهی مقابل النصر (عکس)
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!