Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست خبری محمدمهدی عسگرپور، دبیر سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به‌صورت مجازی، روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت، برگزار می‌شود.

 محمدمهدی عسگرپور، دبیر سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در قالب یک نشست رسانه‌ای، ضمن ارائه آخرین اخبار و جزئیات برگزاری این رویداد، به‌صورت مجازی پاسخ‌گوی پرسش‌های نمایندگان رسانه‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه طرح سوالات اهالی رسانه در این نشست مجازی، به صورت ارسال سوال از طریق راه‌های ارتباط مجازی یا تلفنی خواهد بود.

این نشست ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ آغاز می‌شود و از طریق سایت رسمی جشنواره به آدرس www.fajriff.com، صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام fiff۳۸ و سایت آپارات به صورت زنده پخش خواهد شد.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، به دبیری محمدمهدی عسگرپور، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «صفات الهی» نوشته تیم جی ماوسون به تازگی با ترجمه صبا فریدونی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب که یکی از عناوین مجموعه بن‌مایه‌های فلسفه دین است، در عین خلاصه بودن، اصلی‌ترین موضوعات مطرح درباره صفات الهی را در برمی‌گیرد. پرسش اصلی این کتاب این است که آیا زمانمندانگاری خداوند پذیرفتنی‌تر است یا بی‌زمان انگاری او؟ نویسنده با طرح این پرسش صفات ذاتی خداوند را بررسی می‌کند. کتاب شامل سه فصل است که هر فصل به سه صفت ذاتی خدا می‌پردازد.

فلسفه دین در کشورمان نیز در سال‌های اخیر مورد توجه استادان و محققان به‌ویژه نسل جوان‌تر قرار گرفته است. البته با توجه به گستره موضوعی مباحث فلسفه دین، میزان دغدغه‌مندی نسبت به هر کدام از این موضوعات در جوامع مختلف متفاوت است. موضوعاتی نظیر معنای زندگی، علم و دین، خداباوری، تکثرگرایی و مساله‌های شر و رنج که در زمره موضوعات اصلی و مشترک مباحث فلسفه دین‌اند، مصادیقی از چالش‌های فکری محیط‌های علمی ایران نیز محسوب می‌شوند.

این‌کتاب با ۱۱۴ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6089657 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟