Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – جمعی از مردم یزد به صورت خودجوش با حضور در میدان امیرچقماق اوج نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، شیوع کرونا برای دومین سال مانع برگزاری راهپیمایی عظیم و میلیونی قدس در ایران اسلامی شد و اما دوباره مردم به صورت گسترده در فضای مجازی به صورت گسترده حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این امروز صبح جمعی از مردم و به ویژه جوانان استان یزد با حضور در میدان تاریخی امیرچقماق و در جوار قبور مطهر هشت شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، دگر باره با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین عزیز تجدید پیمان کردند.

در این مراسم شرکت کنندگان با مشت‌های گره کرده دست شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل  سعود خائن، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافقین سردادند.

مراسم نمادین روز جهانی قدس در کردستان برگزار شدسیدمحمد حسینی: مردم ایران در مبارزه با رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهند آمد / روز قدس فراموش شدنی نیستپرچم رژیم صهیونیستی در میدان‌های قدس شهرهای استان بوشهر به آتش کشیده شد

همچنین در میان فریادهای مردم حاضر در این تجمع بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکای جنایتکار و همپیمانانش در مذاکرات تاکید شد.

در بخشی از این مراسم پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی به عنوان اوج انزجار مردم یزد از اقدامات این رژیم جنایتکار به آتش کشیده شد و همچنان مردم شعارهای ضد رژیم صهیونیستی سر می‌دادند.

انتهای پیام/781/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حربه زنگ زده یهودستیزی

پدیده‌ای که پیش از این کمتر شاهد موجی از احساسات نسبت به مردم مظلوم فلسطین و نفرت از اسرائیل و صهیونیسم بودیم.
پدیده‌ای که حتی گفته می‌شود با اعتراضات ضد جنگ مردم آمریکا در دهه ۱۹۷۰ و مخالفت با سیاست‌های ایالات متحده در ویتنام هم قابل مقایسه نیست. از این جهت که این تظاهرات و اعتراضات از دانشگاه‌های آمریکا شروع شده است.

این نشان می‌دهد که جامعه نخبگی کشور‌های غربی نه از زاویه دینی و تفکیک اسلام و مسیحیت بلکه از زاویه عدالت خواهی و انسانیت موجی از اعتراضات و نارضایتی از سیاست‌های دولت‌های غربی بخصوص آمریکا در پشتیبانی همه جانبه از رژیم صهیونیستی براه انداختند.

نکته قابل تامل اینکه بار دیگر هم مقامات آمریکایی و هم سیاستمداران اسرائیلی تلاش می‌کنند از ابزار یهودستیزی برای توجیه سرکوب این اعتراضات استفاده می‌کنند. ابزاری که به نظر می‌رسد کاربرد خود را از دست داده است.

پیش از این هر گونه اعتراضی که نسبت به سیاست رژیم صهیونیستی چه در اروپا و چه در آمریکا صورت می‌گرفت همواره با انگ یهودستیزی با آن برخورد می‌شد. 

در شروع حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در آبان ماه سال گذشته ما شاهد چنین موجی از اعتراضات در سطح کمتری بودیم، اما دولت‌های غربی سعی کردند با توجیه یهودستیزی، اعتراضات را سرکوب و عملا با عنوان یک اقدام مجرمانه با آن برخورد کنند. حتی در آمریکا، روسای چند دانشگاه را بخاطر ابراز همدردی با مردم فلسطین مجبور به استعفا و کناره گیری کردند.

اما در حال حاضر این سطح گسترده از اعتراضات و ابزار تنفر نسبت به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جایی رسیده که دیگر این ابزار مظلوم نمایی اسرائیلی‌ها کاربرد خود را از دست داده و سیاست‌های دولت‌های اروپایی به اسم مقابله به یهود ستیزی در توجیه حمایت هایشان از رژیم صهیونیستی دیگر اثری ندارد و بعید به نظر می‌رسد که کنگره آمریکا و حامیان اسرائیل در ایالات متحده بتوانند با احضار روسای دانشگاه‌ها آن‌ها را نسبت به جنبش دانشجویی که در حمایت از مردم غزه براه افتاده است مورد توبیخ و سرزنش قرار بدهند.

چرا که در شرایط کنونی ما شاهد سطح گسترده‌ای از اعتراضات هستیم که از علاوه بر آمریکا به کشور‌های اروپایی هم رسیده است و تداوم این اعتراضات و نارضایتی‌ها قطعا می‌تواند بخش‌های دیگری از جوامع اروپا و آمریکا را در بگیرد.

دیگر خبرها

  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند