Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:22:38 GMT

اسرائیل در محاصره مسلمانان جهان است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۴۳۵

اسرائیل در محاصره مسلمانان جهان است

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: اسرائیل در محاصره مسلمانان جهان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در سخنرانی به مناسبت روز قدس که به‌صورت مجازی صورت گرفت، اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رژیم منحوس اسرائیل را برای تسلط بر خاورمیانه به وجود آورد.

وی تصریح کرد: رژیم اسرائیل یک کشور قاصب، بی‌رحم، خشن، جعلی و آدم کش شد که برای تسلط بر منطقه از کشتار و قتل‌عام هیچ‌کس دریغ نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: حسنی مبارک گفته بود در جنگ شش روزه‌ای که اسرائیل در منطقه به راه انداخت ۸۰ درصد تجهیزات اعراب از بین رفت و ۲۰ هزار عرب کشته شد و هیچ‌کس نتوانست کاری انجام دهد.

حسینی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب ایران و اعلام روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی الان وضعیت طوری است که اسرائیل در محاصره مسلمانان قرار گرفت و مسلمانان جهان به واسطه این انقلاب بیدار شدند.

وی بیان کرد: دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم از آموزه‌های دین اسلام است، امروز اسرائیل در محاصره گروه‌های حزب‌الله، حماس، انصار الله و مقاومت اسلامی است و هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل نزدیک است و به‌زودی به دست مقاومت اسلامی محقق خواهد شد تا دشمنان به اهداف شوم خود در منطقه خاورمیانه نرسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آمریکا روز قدس حزب الله حسنی مبارک رژیم اسرائیل منطقه خاورمیانه انقلاب اسلامی سیدعلی حسینی حزب الله آمريكا حسینی حماس مقاومت اسلامی اسراييل انصار الله خاورمیانه اسرائیل انقلاب اسلامی انصارالله انقلاب ایران اسرائیل در محاصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، کانون خلق آینده کشور است، به نمایندگی از جامعه معلمان با امام راحل عهد می بندیم که پیام ایشان و انقلاب را درک و به نسل آینده و دیگران منتقل می کنیم و از آرمان های شهدا محافظت  و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

رضا مراد صحرایی در مراسم تجدید میثاق معلمان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، با تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی در تاریخ معاصر شاهد بودیم که روند جریان های سیاسی جهان را تحت تاثیر جدی خودش قرار داد

وی افزود : در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند، دشمنان پیش بینی این را  می‌کردند که اگر پیام انقلاب به جهان برسد، می‌تواند طومار مستکبران را در هم بپیچد و امروز این چنین شده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم که دانشجویان در سراسر جهان همان حرفهایی را می‌زنند که پیش از انقلاب از بیان امام خمینی (ره ) درمورد ظلم و ستم ستیزی شنیده می شد.

صحرایی با بیان اینکه مستضعفان در سراسر جهان انقلاب را پناه خود می‌دانند، گفت: پیام اهل بیت علیهم السلام این بوده که مستضعفان را یاری کنید. فطرت مسلمانان بر رفات و مهربانی است و وقتی این پیام از زبان امام راحل جاری شد، بر دل و جان مردم جهان نشست.

وی با اشاره به اینکه پیام انقلاب بیدارکردن دل و ذهن تمام مردم و همسو با فطرتشان است، اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت کشور برآمده از همین دیدگاه الهی و دینی و بر این اساس پایه گذاری شده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد : امام راحل بیاناتی درباره معلم دارند و آن جمله تاریخی ایشان که معلمی شغل انبیا است، یادآوری این نکته مهم است که کسی که معلم می شود کار نبی را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه معلمان امروز نماد صبوری هستند،خاطرنشان کرد: انبیا در کار خودشان  با بیان، کردار و رفتارشان انسان ها را تربیت کردند.

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بیانات امام خمینی ره، تصریح کرد: اين جمله امام راحل که می فرمایند مدرسه را دریابید، دانشگاه دیر است، یعنی مدرسه قوی، تضمین کننده ایران قوی است و اگر دانشگاه قوی و دانشمندان بزرگی داریم همه در گرو مدرسه قوی است.

صحرایی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش، کانون خلق آینده کشور است، اذعان کرد: به نمایندگی از جامعه معلمان با امام راحل عهد می بندیم که پیام ایشان و انقلاب را درک و به دیگران منتقل می کنیم و از آرمان های شهدا محافظت  و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد