Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@23:48:59 GMT

رژیم صهیونیستی غده سرطانی و دشمن خونخوار بشریت است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۸۴۷

رژیم صهیونیستی غده سرطانی و دشمن خونخوار بشریت است

حجت الاسلام شهابی گفت: رژیم صهیونیستی دشمن خونخوار جامعه بشریت مانند غده سرطانی به جان انسان ها به ویژه مسلمانان افتاده است.

حجت الاسلام «عین الله شهابی» با گرامیداشت روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امام راحل در ماه مبارک رمضان پس از تمامی اعمال و عبادات که موجب بیداری مسلمانان می شود با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می خواستند جامعه بشریت بیدار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه قدس متعلق به مسلمانان و موحدین عالم است، ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی دشمن خونخوار جامعه بشریت مانند غده سرطانی به جان مظلومان به ویژه مسلمانان افتاده است.

 

وی با تاکید بر اینکه هر طور که مسئولان در خصوص راهپیمایی روز جهانی قدس برنامه ریزی کنند ما تابع آن خواهیم بود، تصریح کرد: ملت ها نباید در شرایط کرونایی روز جهانی قدس را فراموش کنند.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام شهابی راهپیمایی روز قدس امام جمعه آزادشهر روز قدس جنایات رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه تروریستی کنسولگری ایران در سوریه که صبح امروز (سه‌شنبه) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: امروز اربعینِ هشت ستاره درخشان و جوانمرد باغیرت است که برای دفاع از حریم اسلام، عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار دادند، از خانواده خویش دست کشیدند و در جست‌وجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و سرانجام به آنچه که در جست و جوی آن بودند، نائل شدند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: فلسفه و رسالت عمیقی که در ورای شهادت فرزندان اسلام وجود دارد، رسالتی عظیم است که در امتداد رسالت انقلاب اسلامی ایران قرار دارد.

فرمانده کل سپاه گفت: صحنه تحولات جهان نشان‌دهنده این است که مرز‌های کشور‌های اسلامی که آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند و به هویت‌های سیاسی مستقلی به این کشورها می‌بخشد، هرگز بر سیاست اساسی استکبار اثری ندارد؛ چرا که عالم استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی، مسلمانان را در یک هویت واحد و ساختار یکپارچه می‌بیند؛ آرایه‌ای متصل، به هم پیوسته و تفکیک‌ناپذیر که دنیای غرب به واسطه ظرفیت‌های پایان‌ناپذیر این جغرافیای مهم جهان به فکر سیطره کامل بر آن است.

سرلشکر سلامی افزود: دشمن، همه جهان اسلام را به صورت یکپارچه هدف قرار داده است و می‌خواهد هویت فرهنگی مسلمانان را غارت و آنان را با فرهنگ غرب عجین کند. او قصد دارد جغرافیای جهان اسلام را سکوی برای ارتقای قدرت خود در جهان قرار دهد؛ پس ما مسلمانان سرنشین یک کشتی هستیم و به هم پیوند داریم. اگر دشمن اسلام در یکی از سرزمین‌های اسلامی رخنه کند، آن را به همه جا تسری می‌دهد؛ بنابراین باید راه رخنه و نفوذش مسدود شود.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • جنگنده‌ها و توپخانه های دشمن سراسر نوار غزه را زیر آتش گرفتند
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن