Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@22:35:07 GMT

2 فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۵۲۷۷

2 فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند

منابع فلسطینی گزارش دادند که در شمال کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به سمت چند جوان فلسطینی تیراندازی کرده‌اند که در پی این اقدام، دو فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع فلسطینی، امروز (جمعه)، از درگیری نظامیان صهیونیست با سه فلسطینی در شمال کرانه باختری در ایست بازرسی «سالم»‌ در نزدیکی جنین خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع فلسطینی در این خصوص گزارش دادند که در این درگیری، دو فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند و یک تن دیگر مجروح شده است.   طبق گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، نفر سوم به شدت زخمی شده است و نظامیان رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که این سه فرد اقدام به تیراندازی به سمت یک پایگاه نظامی کرده‌اند.   خبرنگار روزنامه عبری‌زبان «معاریو» مدعی شد افرادی که به سمت آن‌ها تیراندازی شده، سلاح «کارلو» در اختیار داشته‌اند.   این دومین عملیات تیراندازی است که در کمتر از یک هفته در کرانه باختری انجام شده است.   روز یکشنبه گذشته، در یک عملیات تیراندازی در نزدیکی ایست‌بازرسی زعتره یک شهرک‌نشین صهیونیست کشته و یک تن دیگر به شدت مجروح شد.   صهیونیست‌ها پس از گذشت سه روز از این عملیات مدعی شده بودند که عامل انجام عملیات را دستگیر کرده‌اند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟



منبع:الجزیره به فارسی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟