Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:10:23 GMT

راهپیمایی خودرویی خودجوش مردم قم در روز قدس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۵۳۰۹

راهپیمایی خودرویی خودجوش مردم قم در روز قدس

گروه استان‌ها- راهپیمایی خودرویی مردم قم همزمان با روز جهانی قدس به‌صورت خودجوش برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، روز جهانی قدس امسال حتی با وجود کرونا نسبت به سال گذشته هم تفاوت‌هایی در استان قم و شهرهای مختلف کشور داشته است.

در سال گذشته هرچند این مراسم با هماهنگی‌های انجام‌شده به‌صورت خودرویی و باشکوه برگزار شد، اما امسال علیرغم تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شاهد راهپیمایی‌های خودجوش خودرویی در سطح کشور بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر قم نیز این راهپیمایی با دعوت‌های مختلف و غیررسمی در فضای مجازی با حضور پرشور مردم روبرو شد و با حضور کاروان‌ها و راهپیمایی‌های خودرویی در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

برپایی راهپیمایی خودرویی حمایت از مردم فلسطین در شهرهای مازندرانهیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی میدانی و خودرویی روز قدس برپا نمی‌شوداهتزاز پرچم فلسطین در گلباغ نماز رشت؛ راهپیمایی خودرویی روز قدس در مرکز گیلان برگزار شد

مردم در این راهپیمایی خودرویی ضمن اعلام انزجار خود نسبت به ظلم و ستم اسرائیل کودک کش علیه انسان‌های بی‌گناه و مظلوم فلسطین، پرچم‌های اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

بنابراین گزارش، مردم در این راهپیمایی خودرویی، کرونا را بهانه‌ای برای عدم شرکت در مراسمی جهانی ندانستند و بر لزوم حمایت کشورهای مختلف از مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.

انتهای پیام/450/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس راهپیمایی خودرویی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم