Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رامین مهمانپرست در آیین افتتاح دفتر استانی ائتلاف وحدت ملی استان با تایید کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: این ائتلاف برای ایجاد وحدت بین همه و برطرف کردن مشکلات و ایرادات اساسی کشور تشکیل شده و می‌دانیم مردم در سختی هستند و حس نشاط و انگیزه خود را از دست داده‌اند با این حال برای بهبود اوضاع برنامه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از ایرادات اساسی کشور مشکل بودجه است، افزود: در بودجه ۱۴۰۰ فروش بیش از ۲ میلیون بشکه نفت پیش‌بینی شده که مشخصا این فروش تامین نخواهدشد و بخش دیگر بودجه کشور نیز که باید از طریق مالیات تامین شود بدلیل مشکلات ایجاد شده برای شرکت‌های خصوصی بخصوص بدلیل شیوع کرونا و همچنین عدم پرداخت مالیات شرکت‌های دولتی، چاپ اسکناس بدون پشتوانه راه تامین بودجه در نظر گرفته خواهدشد که به دولت آینده به ارث رسیده و با این اتفاق و از سوی دیگر بدهی ۳۰۰هزار تا ۴۰۰هزار میلیارد تومانی دولت و وجود بیش از ۶۰۰میلیون پروژه نیمه تمام، در دولت آینده تورم بیش از ۶۰ درصد افزایش خواهدیافت و بسیاری از کالاهای اساسی از جمله مرغ گرانتر خواهدشد.
وی با اشاره به وجود ۸.۵ میلیون حقوق بگیر دولت از جمله ۴میلیون کارمند و ۴.۵ بازنشسته خاطرنشان کرد: نباید دیگر به کاندیدایی که طرح و برنامه ندارد رای داد با این حال ما در این ائتلاف طرح و برنامه آماده کرده و بانک اطلاعاتی بیش از ۵۰۰۰ متخصص برای حل مشکلات را آماده کرده ایم.
سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه درخصوص طرح شورای نگهبان درخصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: طرح شورای نگهبان تقریبا همان طرح مجلس است و موافق ایجاد چارچوب‌های لازم برای کاندیداتوری در انتخابات هستیم.
عضو ائتلاف وحدت ملی درخصوص اصل ۱۵ و ۱۹ قانون اساسی نیز گفت: ایران شامل اقوام، طوایف و ادیان مختلف است و اگر انتخاب شویم قانون اساسی را به شکل کامل اجرا خواهیم کرد.
مهمانپرست با رد کاندیدای پوششی بودنش گفت: حتما در انتخابات ثبت نام خواهم کرد و بر اساس این گفتمان حرکت خواهم کرد.
وی با اعلام اینکه سابقه ۳۵ ساله در وزارت خارجه دارم گفت: انتقاداتی نسبت به عملکرد ۷ سال اخیر وزارت خارجه دارم و یقین دارم جایگاه وزارت خارجه بالاتر از اینست و متاسفانه در سال‌های اخیر بخاطر برجام از سایر بخش‌ها غفلت شده و تیم وزارت خارجه باید علاوه بر تلاش برای لغو تجریم‌ها، باید برای گسترش روابط دوجانبه و منطقه‌ای نیز تلاش می‌کرد ضمن اینکه دیپلماسی و سیاست خارجی در مقابل کار اقتصادی نیست و در این خصوص ساختار وزارت باید تغییر کند.
سخنگوی سابق وزارت خارجه نقش بانوان را به عنوان نیمی از جامعه در دولت مدنظرش پررنگ یاد کرد و افزود: هر کس شایستگی دارد باید برای جایگاه مناسبش انتخاب شود و براساس تخصص لازم باید ۵ یا ۶ عضو کابینه از بانوان داشته باشیم.

با حضور محمد رضا زاهدی نیا دبیر اجرایی و رامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت خارجه و سفیر سابق کشورمان و عضو ائتلاف وحدت ملی، دفتر این ائتلاف در ارومیه آغاز بکار کرد.

46

کد خبر 1512118

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استان آذربایجان غربی ارومیه تورم وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند

به گزارش جماران؛ امیرحسین بانکی پور در گفت و گویی ویدیویی به رجانیوز گفت: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند.

کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند .

بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم .

الان حداکثر ۱۰ درصد جامعه بی حجاب یا بد پوشش است که با اجرای این قانون به کمتر از یک درصد کاهش پیدا می‌کند، چون بخش زیادی از این‌ها معاند نیستند بلکه جوگیر و... بوده اند.

در این لایحه، وزارت‌های صمت و اقتصاد و شهرداری‌ها بیشترین وظیفه را بر عهده دارند.

مالیات‌های محصولات حجاب باید صفر شود و وزارت اقتصاد هم تسهیلات بدهد.

بوستان‌ها را به بوستان‌های اختصاصی بانوان تبدیل کنند.

مجازات تعریف کرده ایم و ضمانت اجرا‌ها بسیار بالاست.

کتاب‌های درسی در تمام مقاطع باید اصلاح شود.

حجم ویدیو: 8.87M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود