Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه رشت گفت: حمایت از مسلمانان فلسطین حقی است که پیامبر اکرم(ص) بر گردن مسلمانان جهان دارند زیرا دستور پیامبر اسلام است که مسلمانان به هم یاری دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) ضمن تبریک و بزرگداشت روز قدس اظهار داشت: ویروس خانه‌مان سوز کرونا باعث شد سه هفته نماز جمعه برگزار نشود اما ما مطالب را در ویدوئو کنفرانس‌ها در اختیار نماز‌گزاران گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به حقی که پیامبر اکرم(ص) برعهده مسلمانان جهان دارد عنوان کرد: مسلمانان در سراسر جهان باید به کمک و یاری یکدیگر بشتابند و با توجه به کلام خداوند اگر امت اسلامی بخواهند از گروه رستگاران باشند باید از پیروان دین اسلام حمایت کنند.

فلاحتی تصریح کرد: امروز حمایت از مسلمانان فلسطین حقی است که پیامبر اکرم(ص) بر عهده مسلمانان جهان دارند و ما پیروان اسلام هستیم پس امروز باید خداوند و قلب پیامبرمان را شاد کنیم و از این امت مظلوم حمایت کنیم.

اهتزاز پرچم فلسطین در گلباغ نماز رشت؛ راهپیمایی خودرویی روز قدس در مرکز گیلان برگزار شدمسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان گیلان: فعالان فضای مجازی به افزایش مشارکت عمومی در انتخابات کمک کنندجشنواره چند رسانه‌ای "روایت قدس" در گیلان برگزار می‌شود

 امام جمعه رشت با اشاره به شرایطی که کرونا برای جهان به‌وجود آورده است خاطرنشان کرد: رسانه‌های مجازی فعالیت خوبی در زمینه قدس شریف داشته‌اند و همچنین مردم با حضور خود در راه‌پیمایی‌های خودرویی حمایت خود از این ملت مظلوم را نشان دادند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند "تا کی برای مقابله با تجاوز به قدس به جای استفاده از صلاح‌گرم و میدان دست به مذاکره با متجاوزان بزنیم؟ مگر نمی‌دانند که صلح و مذاکره با آنها برای آزادی قدس و این مردم مظلوم بی‌نتیجه است"، افزود: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی گویی این سخن را برای امروز مسلمانان جهان بیان کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این راستا می‌فرماید "طرح مسئله فلسطین برای جمهوری اسلامی یک امر تاکتیکی نیست یک امر بنیانی است و از اعتقاد اسلامی ناشی می‌شود وظیفه ماست که این کشور اسلامی را از سلطه و چنگ دشمن‌‌غاصب و پشتیوان بین‌المللی اش در بیاوریم و به دست مردم فلسطین بسپاریم".

فلاحتی عنوان کرد: روز قدس یک مسئله انسانی و بشری است اگر مسلمان و مستضعفین در برابر این ظالمان ایستادگی نکنند این قوم‌ظالم و غاصب به مردم مسلمان دنیا ظلم‌هایی نامعلوم می‌کنند و کشورها را تکه تکه کرده و غضب می کنند پس مردم باید امروز از این مردم فلسطین و قدس‌ شریف حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز شرایط ملت های مسلمان و در راس ملت ایران در دنیا شرایط ویژه است افزود: امروز اسرائیل رو به زوال و نابودی قرار گرفته است، با رفتن ترامپ یک زخمی بر پیکر حکومت صهیونیست وارد شده البته هر رئیس جمهوری برای آمریکا روی کار باشد همکار صهیونیست است و جریانات اخیر که پیروزی‌هایی به دست مسلمانان است همه‌ این‌ها نشان می‌دهند که حکومت دروغین اسرائیل رو به نابودی و زوال است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان ضمن سپاس‌گذاری از مردم گیلان برای همراهی با رعایت‌های پروتکل‌های بهداشتی در این استان گفت: در 5 اردیبهشت امسال صدایی از تلویزیون و شبکه‌های صهیونیست پخش شد که در ایران اشخاصی سخنانی گفته اند که خشم مردم ایران حتی رهبر کبیر انقلاب را طغیان کرد و ایشان تاکید کردند که این سخنان تکرار سخنان دشمن بوده است و این‌ها سران فتنه 88 بودند که در خانه دولت جا خوش کرده اند.

وی با اشاره به مطلب فایل صوتی که منتشر شد عنوان کرد: چنین تفکراتی خطی است که در زمان جنگ هم بوده است زمانی که بسیاری از شهرهای ما در دست دشمن بود عده‌ای با همین تفکر می‌گفتند ما باید مذاکره و گفت‌وگو کنیم این درحالی بود که دشمن بعثی خانه‌هایمان را اشغال کرده بود و مذاکره که آنها می‌گفتند برخلاف منطق انسان و حتی منطق قرآن کریم است‌.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: بعضی از آنهایی که امروز مسئول شده‌اند کودکانی بودند که خط را از آن گروه ذکر شده گرفته‌اند و حرفشان فقط مذاکره است حتی می‌گویند اگر جنگ هم در کشور شد باید تن به مذاکره داد این‌ها  حتی از دانش دین فاصله گرفته‌اند زیرا قرآن کریم در این زمینه می‌فرماید "اگر دو گروه مومن با هم جنگ کردند بین آنها صلح کنید اما اگر یکی از آن دو گروه طغیان کرد با او بجنگید تا تسلیم شود" .

فلاحتی تصریح کرد: اعتقاد آن گروه این است که دنیا تعریفش در غرب و اروپا خلاصه می‌شود به همین خاطر است که تجارت با چین و روسیه را در رده دوم قرار دادند و اگر دستور رهبری نبود معلوم نبود که به تفاوقات اخیر تن بدهند یا نه زیرا آنها فکر می‌کنند کانون دنیا غرب و اروپا است و ما از مردم می‌خواهیم در انتخابات پیش رو توجه کنند و راه را از چاه تشخیص دهند تا دوباره انسان‌های این چنین روی کار نیایند تا ذلت را برای مردم به وجود آوردند.

انتهای پیام/613/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسلمانان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است

امام جمعه شهر یاسوج گفت: شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر در فلسطین از دستاورد کشورهای غربی مدعی دموکراسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، ظهر امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به روز حمل و نقل و ایمنی، اظهار کرد: باید همه مردم قوانین را رعایت کنند و مسئولان نیز توجه داشته باشند که زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

وی با اشاره به جولان و خطرساز بودن فعالیت خودروهای شوتی، افزود: این افراد علاوه بر جان خود، جان انسان‌های دیگر را نیز به خطر می‌اندازند.

خطیب نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خودروهای فرسوده نیز باید از رده خارج شوند، گفت: جاده‌ها نیز باید علاوه بر داشتن ایمنی لازم، علائم راهنمایی و رانندگی در کنار آنها پیش‌بینی شود.

وی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، تصریح کرد: شهید مطهری شخصیتی جامع در فقه، ادبیات، اصول، کلام، استادی برجسته، متفکر، انسانی شایسته، انقلابی، شاگرد امام و شخصیت برجسته‌ای بود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه شهادت فیض عظیم الهی است، خاطرنشان کرد: فقدان این عالم برای جامعه، دانشگاه و کشور خسارت بار بود.

وی با بیان اینکه معلم جایگاه رفیعی در جامعه دارد، افزود: تعلیم و تربیت جامعه رسالت عظیمی است که بر عهده معلمان قرار دارد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه تطهیر افکار، فکر و تزکیه بر عهده معلمان است، گفت: امروز علم تبدیل به یک جریان نگران کننده شده و در قالب بمب بر سر مردم مظلوم غزه فرود می‌آید.

وی ضمن تاکید بر اینکه علم امروز باید مهد آرامش بشریت باشد، تصریح کرد: متأسفانه استفاده نادرست از علم باعث شده تا علم امروز تبدیل به کشتار و ناامنی بشر شود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه باید در کنار علم تزکیه باشد تا انسان‌ها را به قتلگاه نبرد، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی‌گناه در غزه شهید، حدود ۸۰۰۰۰ نفر زخمی و چند میلیون انسان دیگر نیز آواره شدند که همه این‌ها دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است.

وی روز کار و کارگر را تبریک گفت و از همه زحمات، تلاش‌ها و رنج‌های کارگران که باعث رونق چرخ اقتصاد و تولید می‌شوند، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: اگر کار نباشد جامعه تعطیل خواهد شد؛ کارگران امروز شرایط خاصی دارند و باید نسبت به بیمه، رفاه، آسایش و بازنشستگی آنها توجه و حقوق آنها نیز به موقع پرداخت شود.

کد خبر 748089

دیگر خبرها

  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است