Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج  درخطبه های نمازجمعه امروز فهرج گفت: روز قدس روز مقابله ملت‌هایی است که زیر فشار آمریکا و استکبار جهانی بوده و روز مقابله با ابر قدرت‌ها است .

او با اشاره به اینکه روز قدس روزی است که بایدمستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و بینی مستکبرین را به خاک بمالند، افزود: دراین  روز است که باید سرنوشت‌های ملت‌های مستضعف معلوم شود و باید ملت‌های مسضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فهرج گفت: روز قدس نشانه دهنده صف بندی حق و باطل و صف بندی عدل در مقابل ظلم است .

آقاملایی با اینکه روز قدس فقط روز فلسطین نیست بیان داشت: روز قدس روز امت اسلامی است و روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده ای بنام صهیونیزم است .

خطیب جمعه  فهرج روز قدس را یک روز جهانی دانست و گفت: روز قدس یک  پیام جهانی دارد ،پیام روز جهانی قدس نشان دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های جهان برخورددار باشد.
امام جمعه شهرستان فهرج با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز محو اسرائیل از صفحه روزگار قطعی است .

حجت الاسلام آقا ملایی همچنین با اشاره به بیانات بسیار مهم  آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۲ اردیبهشت ماه گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی محور‌های مهمی داشت که قطعاً راهگشا و گره گشا است که بخش عمده‌ای از سناریو‌های طراحی شده دشمن در دو قطبی سازی‌های کاذب و التهابات سیاسی را خنثی کرد .

او همچنین تاکید کرد: اظهار تاسف از صحبت‌های دشمن شاد کن وزیر امورخارجه و بهم زدن دو قطبی میدان – دیپلماسی و تعیین دقیق نقش و جایگاه وزارت خارجه که مطابق ساختار‌های قانونی تمام دنیا، مجری است نه سیاستگذار، محور‌های کانونی فرمایشات رهبر انقلاب در بیاناتشان بود .
او همچنین درباره صوت منتصب به محمد جواد ظریف گفت: رهبر انقلاب در این بیانات برای بار دیگر نشان دادند که در حوزه‌ی منافع ملی و خط قرمز‌های نظام با هیچ کس در هیچ مرتبه و مقامی رو دربایستی ندارند و با صراحت و قاطعیت ورود می‌کنند .

امام جمعه فهرج بیان داشت: نکته دیگر هوشمندی ایشان در نقد این سخنان در تمرکز بر دشمن بود، تکرار حرف‌های خصمانه دشمن و آمریکا و سخنان دشمن شاد کن، هر سه به نوعی به موضوع دشمن شناسی اشاره داشت و این که نباید در زمین دشمن بازی کرد؛  نقد جدی و اصلی به محتوای سخنان مزبور، وجه دشمن شاد کردن آن است؛ که نکته آموزنده دیگری است.

امام جمعه شهرستان فهرج همچنین اظهار کرد: خطای مصاحبه کننده در دو محور خطای در فکر و خطای در ابراز بود.

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: این نوع تفکر در شخصیتی که وزیر خارجه یک کشور است جای تعجب و تاسف دارد و ابراز و بیان آشکار آن جای تاسف و تعجب بیشتر دارد که باید وزن این خطا و نحوه مواجهه و برخورد آن باید در جای خود مشخص شود آنچه هست این که این خطا با دو پست اینستاگرامی و عذرخواهی جبران شدنی نیست و باید جبران متوازن با این خطای بزرگ انجام شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه روز قدس امام جمعه روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند