Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:49:49 GMT

اعلام رسمی رقم شکایت دستیار ویلموتس از فدارسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۶۵۵۴

اعلام رسمی رقم شکایت دستیار ویلموتس از فدارسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال حکم فیفا در رابطه با محکومیت فدراسیون فوتبال به پرداخت مطالبات دستیار مارک ویلموتس، تیم حقوقی فدراسیون در انتظار دریافت گراندز پرونده برای تصمیم گیری به اعتراض به دیوان حکمیت ورزش است.

در روزهای گذشته هم اخبار متفاوتی درباره جزئیات رای در رسانه‎ ها و محافل ورزشی منتشر شده و ارقام گوناگونی در رابطه با میزان محکومیت مالی فدراسیون در این پرونده شاهد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به جهت تنویر افکار عمومی ذکر این نکته ضروری است که در تصمیم فیفا ادعای آقای مانوئل فررا کارو پذیرفته شده و فدراسیون فوتبال باید مطالبات دستیار سابق مارک ویلموتس را به شرح زیر پرداخت کند:
6 هزار یورو پاداش معوقه به علاوه 5 درصد سود مطالبات از تاریخ 1 نوامبر 2019( 10 آبان 1398)
358617 یورو به عنوان خسارت نقض قرارداد به علاوه 5 درصد سود از تاریخ 6 جولای 2020 تا تاریخ پرداخت موثر(16 تیر 1399)
همان‌طور که اشاره شد تیم حقوقی فدراسیون فوتبال بعد از دریافت گراندز پرونده، در رابطه با اعتراض به دادگاه حکمیت ورزش تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال شکایت فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روزهای پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او گفته بود که رابطه جنسی او با ستاره فیلم‌های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.

شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه جنسی خود در سال ۲۰۰۶ را در معرض دید عموم قرار می دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

کد خبر 849141 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!