Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم(ع) تبریز، پنجمین مرحله کمک های همدلی و مومنانه خود را همزمان با ماه مبارک رمضان با تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته غذایی کامل میان خانواده های آسیب پذیر منطقه اجرا کردند.

«کریم جلیلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای مرحله پنجم کمک های همدلی و مومنانه هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم با تهیه ۳۰۰ بسته غذایی و توزیع میان خانواده های آسیب پذیر منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بخشش و نوع دوستی است و مسلمانان در این هنگامه می توانند در پرتو آموزه ها و مفاهیم والای الهی به انفاق و بخشش بپردازند تا از آثار روحی و معنوی آن بهره مند شوند.

جلیلیان افزود: پس از رهنمودهای رهبر انقلاب که با هدف کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا صورت گرفته، موج وسیعی از حضور هیئت‌های مذهبی در رزمایش همدلی به‌ وجود آمد.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های جهادی این هیئت در ایام شیوع ویروس کرونا و ماه مبارک رمضان، افزود: پنجمین فعالیت جهادی و همدلی خادمان این هیئت از ابتدای شیوع بیماری کرونا در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب با تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته غذایی کامل اجرا شد.

جلیلیان با بیان اینکه خداوند همه کسانی که دست نیازمندان را می‌گیرند دوست دارد، تصریح کرد: خدمت و یاری‌ رساندن به خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیردر این شرایط سخت اقتصادی ناشی از بیماری کرونا از اولویت‌های مهم هیئت و مکتب بوده و خادمین تا آخرین لحظه در خدمت این عزیزان در کمک و یاری رسانی خواهند بود.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، ماکارونی، چای، قند و ... به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در این مرحله همدلی مبلغ ۶۰ میلیون تومان از محل جمع آوری نذورات و خیرین محترم هزینه شده است.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز در پایان ضمن تجلیل و تشکر بی نهایت ازتمامی خیرین، اهالی منطقه، خادمین هیئت و تمام کسانی که در این برنامه ها مشارکت فعال دارند، خاطرنشان کرد: در ادامه کمک های مومنانه هیئت و مکتب، طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده در دستور کار قرار دارد.

 

 

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز شبستان کمک مومنانه ۳۰۰ بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت‌ماه در ۷ بخش برگزار می‌شود.

مریم عرب‌نژاد سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری رویداد ملی«سهم من از جوانی ایران» که امروز، ۸ اردیبهشت در سالن جلسات فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، با بیان اینکه امسال دومین رویداد جایزه ملی جمعیت برگزار خواهد شد؛ اظهار کرد: این رویداد در دو سطح ملی ۳۱ اردیبهشت و به صورت استانی ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: این رویداد در دو بخش کشف محور و تقاضا محور برگزار می‌شود؛ در بخش کشف محور افراد فعال در حوزه جوانی جمعیت معرفی می‌شوند و بخش تقاضا محور به صورت خوداظهاری است که با اطلاع رسانی در فضای مجازی افراد می توانند آثار خود را ارسال کنند.

عرب‌نژاد یادآور شد: دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قالب ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی در ۷ بخش شامل؛ خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، مدیران و نخبگان، موسسات و شرکت‌های خصوصی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم یادآور شد: شاخصه‌های ارزیابی در بخش خانواده؛ تعداد فرزندان، موفقیت علمی مادر و فرزندان، موفقیت فرهنگی و اجتماعی مادر و فرزندان، کنشگری تبلیغ اعضای خانواده در امر فرزندآوری، ازدواج به هنگام زوجین است.

عرب‌نژاد تصریح کرد: شاخصه‌های ارزیابی در بخش رسانه شامل؛ گسترده و اثر بخش بودن در سطح خبرگزاری، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، در بخش سازمان‌های مردم نهاد معیار آن مردمی، خلاق و شبکه ساز است، همچنین در بخش شرکت‌ها و موسسات خصوصی عمومیت ارائه خدمات، در بخش دستگاه‌های اجرایی عمومیت ارائه خدمات، تکلیف مداری خلاقیت و عملکرد فراتر از وظایف قانونی، و در بخش نخبگان تعداد تولیدات و اثرگذاری و جریان سازی است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ارسال آثار به دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۰۲۵۳۱۶۲۰۲۶۳ و۰۹۳۳۰۹۹۷۹۸۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان