Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرغم تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس، ۷۰ هزار شهروند فلسطینی با حضور در «مسجدالاقصی» آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را اقامه کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، علیرغم تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس، ۷۰ هزار شهروند فلسطینی با حضور در «مسجدالاقصی» آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی درحالی صورت پذیرفت که رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس تدابیر امنیتی شدیدی را در این شهر به اجرا گذاشته و در همین راستا هزاران نفر از نیرو‌های خود را در بخش‌های مختلف شهر به ویژه بخش قدیمی و اطراف مسجد الاقصی مستقر کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی با ایجاد موانع فلزی، بیشتر مسیر‌های منتهی به بخش قدیمی قدس و مسجد الاقصی را مسدود کرده بودند.

پیش از این نیز منابع رسانه‌ای اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در پی تشدید تنش و درگیری‌ها در محله شیخ جراح و تهدیدات اخیر محمد ضیف، فرمانده کل گردان‌های قسام نیرو‌های خود را به حالت آماده‌باش کامل درآورده است.

گفتنی است، مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است. صهیونیست‌ها در روز‌های اخیر بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان ساکن شیخ جراح افزوده‌اند. این در حالی است که جامعه جهانی و رسانه‌های غربی همچنان به سکوت خود در قبال شیخ جراح ادامه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز قدس فلسطین مسجد الاقصی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند