Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل، در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص سخنان رهبری به مناسبت روز قدس، اظهار داشت:  تحلیل بیانات رهبری از حوادث مختلفی ازجمله بحث فلسطین که در راس همه مسائل قرار دارد، مثل همیشه راه گشای همه آزادی خواهان جهان خصوصا ملت فلسیطن و تشویق به ادامه مقاومت در مبارزه با رژیم کودک کش و نژاد پرست  صهیونیست ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دکترین امام راحل در موضوع فلسطین گفت: رهبری با بازخوانی و بازبینی نقشه راهی که حضرت امام در دکترین خود مطرح کرده بودند به اهمیت استقامت در برابر رژیم صهیونیستی افزودند، چرا که روز قدس روزی جهانی و مسئله جهان است و علاوه بر امت اسلامی همه کشور ها باید در مقابل صهیونیست ها بایستند و در این کار سهیم باشند.

کنعانی مقدم با بیان اینکه مبارزات علیه رژیم صهیونیستی مردمی است، افزود: رهبری  مردم را همانند سالهای پیش برای حضور در صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی به ویژه خود ملت فلسطین به عنوان محور اصلی این مبارزه طولانی و قدرتمند دعوت کردند.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: در عین حال راهکار سیاسی بحث رفراندوم و همه پرسی در سرزمین اشغالی و بازگشت همه فلسطینیان به کشور خود و برگزاری انتخابات برای تعیین سرنوشت خود باید برگزارشود. مسئله بعدی که رهبری مطرح کردند بحث پایداری و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و کشیدن خط بطلانی بر همه عادی سازی ها و مذاکرات و سازش بوده که ایشان این مسیر را برای تحقق پیروزی هموار می دانستند.

وی ادامه داد: این راه باید الگو  و سرمشق همگان باشد چراکه تفکر و اندیشه اسلامی پشتوانه این مبارزه و جهاد خواهد بود و شعار الله اکبر است که راه را نزدیک خواهد کرد. رهبری نقشه راهی پیش روی همه آزادی خواهان قرار دادند که با استقامت و پایداری و استفاده از راه های جهادی، همچنین راه حل های سیاسی مانند طرح رهبری که در سازمان ملل ثبت شده، راه را برای ادامه مبارزه هموار کرده است.

کنعانی مقدم در پایان با اشاره به تقویت خط جهاد و شهادت، خاطر نشان کرد: روش همه آزادی خواهان فلسطینی روش جهاهدی و مبارزه بر علیه اشعالگری رژیم صهیونیستی است. عادی سازی روابط برخی اعراب و اسرائیل و قرار داد هایی مانند معامله قرن آمریکا هیچکدام نمی تواند آنها را به اهداف خود برساند و نمیتواند فرهنگ عاشورایی و تفکر هیهات منا الذله را که برگرفته از فرهنگ انقلابی اسلامی است و ثابت کرده خون شهدا راه گشا و برطرف کننده همه سپرها است را کمرنگ کند.

محمدمهدی ملکی کد خبر: 1094997 برچسب‌ها فلسطین جنبش مقاومت فلسطین نیروی قدس سپاه شهید قاسم سلیمانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فلسطین جنبش مقاومت فلسطین نیروی قدس سپاه شهید قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با سفیر ترکیه در کابل از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با «جنک اونال» سفیر ترکیه در کابل از موضع این کشور در خصوص تحریم تجاری رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه طالبان، دو طرف در این دیدار همچنین در مورد روابط دوجانبه، تحولات مثبت اخیر در افغانستان، سفر هیئت‌های سیاسی و اقتصادی چندین کشور به افغانستان گفتگو کردند.

متقی همچنین در این دیدار بر آغاز تجارت با ترکیه از طریق مسیر لاجورد و افتتاح نمایشگاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان تأکید کرد.

سفیر ترکیه نیز در این دیدار با تأکید بر افزایش تلاش‌های مشترک برای گسترش بیشتر روابط ترکیه و افغانستان گفت در چند روز آینده خطوط هوایی ترکیه پروازهای خود را به کابل از سر می‌گیرند.

«هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان پیش از این در پیامی گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

وی تصریح کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است