Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحمد خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران در آیین بزرگداشت روز جهانی قدس در شیراز گفت: دو جریان در فلسطین شکل گرفت که یکی حامی مذاکره بود و دیگری جریان مقاومت و تنها جریان مقاومت توانست عزت مردم فلسطین را حفظ کند.

به گزارش فارس، خاتمی بیان کرد: یکی از جریان‌هایی که در این مدت شکل گرفته است جریان سازش با عنوان دیپلماسی است تا در ظاهر بتواند نسبت به سازش اقدام کند اما به جرأت می‌توان گفت این جریان نه تنها جوابگو نبود که تنها فرصت سوزی بود تا رژیم صهیونسیتی پایگاه‌های خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاتمی افزود: جریان دومی که در طول این سال‌ها ایجاد شد و پاسخگو بود، جریان مقاومت است و قهرمانان فلسطین به میدان آمده و در راستای مقابله با دشمنان اقدامات مختلفی انجام داده اند این در حالی است که جریان سازش تنها به ضرر مردم فلسطین بوده است.

او اضافه کرد: شعار صهیونیست‌ها گسترش از نیل تا فرات است که این موضوع نشان می‌دهد که اشغالگران به دنبال اشغال تمام جهان اسلام بوده اند اما جریان مقاومت باعث شد ضربه‌های سختی به اشغالگران زده شود.

خاتمی ادامه داد: روز قدس که یکی از ابتکارات امام راحل است موجب شد تا تمامی برنامه‌هایی که اشغالگران برای جهان اسلام دارند از بین رفته و مسئله فلسطین به یکی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام تبدیل شود و مسلمانان اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به جهان اسلام وارد شود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: حوادثی که در فلسطین اشغالی روی داد نشان دهنده آن است که اسرائیل غیرقابل دسترس نیست و جریان مقاومت توانست به این دژ توخالی نفوذ کند، البته در کنار جریان دیپلماسی باید جریان میدان نیز وجود داشته باشد کما اینکه شهید سلیمانی نیز همواره در میدان نقش قابل توجه‌ای داشت. شهید سلیمانی مرد میدان و مجذوب ولایت بود.

خاتمی متذکر شد: تجربه تاریخی ایران نشان می‌دهد دیپلماسی بدون حضور در میدان هیچگاه نتیجه نخواهد داشت این در حالی است که دشمنان ایران با زیبا جلوه دادن مذاکرات به دنبال آن هستند که نشان دهند مذاکره با آمریکا عاملی برای ارزانی است اما کاهش قیمت طلا و ارز تاکنون هیچ اثری بر قیمت‌های اساسی کالاها نداشته است.

او ادامه داد: اگر مذاکرات جوابی که دشمنان می‌خواهند به همراه داشته باشد درخواهید یافت که در کوتاه‌ترین زمان فشارهای دشمنان چند برابر خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: مذاکره هیچ محلی از اعراب ندارد زیرا آمریکا به دنبال سلطه بر ایران است زیرا در ادبیات استکبار نیز مستکبران به دنبال سلطه و ایجاد ظلم هستند.

وی با تاکید بر اینکه با مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از مشکلات مردم حل نخواهد شد، ادامه داد: یکی از خواسته‌های ملت ایران این است که باید تمامی تحریم‌ها لغو شود نه این که تحریم‌ها تعویق شود و نباید فراموش شود که فرهنگی که در ایران جریان دارد فرهنگ عاشورایی و فرهنگ انقلابی امام حسین (ع) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تنها روشی که می‌توان با جهان‌خواهی آمریکا مقابله کرد مقاومت و حضور در انتخابات است.

او ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای مقاومت است زیرا دشمنان به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/003HgF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جریان مقاومت جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم

نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید