Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، محمدعلی بابازاده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بابل گفت: با پیگیری اعضای شورای حل اختلاف زندان بابل در ایام شهادت مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی (ع) مادری از قصاص قاتل فرزندش گذشت کرد و عمری دوباره به او بخشید.

او افزود: شورای حل اختلاف زندان بابل در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ صلح و سازش و حل و فصل دعاوی به ویژه اخذ رضایت از اولیاء دم اقدامات مناسب و متعددی را انجام داد و در روز ۲۱ ماه رمضان و سالروز شهادت امام علی (ع) اعضای این شورا طی هماهنگی قبلی در منزل اولیاء دم حاضر و این اقدامات مثمرثمر واقع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابازاده گفت:این مادر داغدیده رضایت خود را معامله با خدا عنوان کرد و گفت؛ برابر تعالیم دینی و باور‌های مذهبی گذشب اجر و پاداش به همراه دارد و از اینکه قاتل فرزندم را بخشیم پشیمان نیستم و ان شالله خداوند از فرزندم راضی و روحش در آرامش باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران و مدیرکل زندان‌های استان طی ارتباط تصویری با مادر این مقتول ، از کار بزرگ و خداپسندانه و کریمانه اولیای دم که نشان از ایمان والا و صبر آن‌هاست، قدردانی کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا زندان قاتل شهادت مقتول اخبار حوادث قاتل مادر عکس چوبه دار طناب دار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن ایرانی عکس تعرض جنسی کرونا حوادث دختر ایران آزاده نامداری بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 

 سرهنگ علی رضایی گفت: در پی بی توجهی لحظه‌ای به قوانین رانندگی و تردد شبانه و خلاف جهت یک خودرو در یکی از جاده‌های برون شهری، حادثه غم انگیز برخورد رخ به رخ ۲ خودرو و مرگ چندین نفر از جمله پدر و مادر یک دختر  ۷ ساله رقم خورد.

وی  افزود: در این راستا طی دیداری که به همت دایره اجتماعی پلیس راه با خانواده جانباختگان این حادثه داشتیم با دختر خردسال این خانواده مواجه شدیم که والدین خود را در این حادثه از دست داده بود؛ اما هر روز و ساعت‌ها با قاب عکس پدر و مادر حرف می‌زند و چشم به راه آنان است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط کامل در همه تردد‌های جاده‌ای و پرهیز از حتی یک لحظه غفلت یا انحراف به چپ و تردد خلاف جهت، بیان کرد: بیاییم به تاسی از چشمان همیشه گریان این کودک خردسال و دیگر فرزندان و والدینی که چشم به راه عزیزانشان هستند، هیچ گاه برای اندکی زودتر رسیدن با انجام تخلفات حادثه ساز، جان خود و دیگران را به خطر نیاندازیم تا با بی احتیاطی‌های هر چند کوچک، حوادث غیر قابل جبران رقم نخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد