Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@14:47:00 GMT

روز جهانی قدس حرکتی همه‌جانبه برای محو رژیم صهیونیستی است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۷۶۷۲

روز جهانی قدس حرکتی همه‌جانبه برای محو رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از آموزه‌های دین اسلام بصیرت و مقاومت است که بصیرت یعنی به روشنی و صحیح مسائل را شناختن و فریب نخوردن همچنین مقاومت یعنی در عرصه تهاجم ظالمانه دشمنان داخلی و خارجی از حریم هویت دینی و ملی خود دفاع نمودن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: دشمنان جهان اسلام و ایران اسلامی و انقلابی با تهاجم گسترده خود به انواع سخت و نرم به دنبال تخریب اعتقادات اسلامی و انقلابی و در پی بیگانه پرستی و زدودن استقلال کشور و ایجاد وابستگی همه‌جانبه هستند که تنها راه مقابله با آنان، بصیرت و مقاومت در پرتو ولایت‌مداری و تابعیت از رهبری عظیم‌الشأن است.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس روز اتحاد مسلمین، افشای جنایات، دفاع از اسلام و مردم فلسطین اشغالی و حرکت همه‌جانبه جهان اسلام برای محو این جرثومه فساد و جنایت جهانی است؛ جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس است و مسلمانان با روزه‌داری و جلب عنایات الهی و اقتدار شخصیتی معنوی، حرکتی بسیار شکوهمند به وجود می‌آورند که سرانجام در آینده نزدیک نابودی محتوم رژیم ظالم و جنایتکار و غاصب صهیونیستی است.

امام‌جمعه بوشهر عنوان کرد: عید فطر عید پاکی و معنویت تولد یافته از روزه‌داری و طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان است که باید روزه‌دار آن را حفظ کند و خود را از گناه بازدارد و زندگی سراسر ایمان، تقوا و اخلاق داشته باشد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: صمیمانه از تلاش‌های کادر درمان در تمامی مراکز درمانی تشکر می‌کنم همچنین روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر را به آن تلاشگران عزیز و ایثارگر تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام بوشهر دین مقاومت روز قدس رژیم صهیونیستی آیت الله صفایی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی

امیرعبداللهیان در اجلاس سازمان همکاری اسلامی: افکار عمومی جهان و بویژه جهان اسلام قویاً از ما انتظار دارند تا در نتیجه این اجلاس سران، توصیه و اقدامات مهمی داشته باشیم شامل:

۱- تاکید بر برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله  در رفح و حتی کرانه باختری؛

۲- رفع کامل محاصره انسانی غزه؛

۳- تبادل اسرا؛

۴- موظف ساختن رژیم اسراییل به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیرو‌های نظامی و تجهیزات آن‌ها از غزه و تضمین بین المللی بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود؛

۵- اعمال تحریم فوری تسلیحاتی و تجاری علیه رژیم اسراییل؛

۶- حمایت از قرار موقت الزام آور دیوان بین الملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان جنایات اسرائیل. برای تضمین صلح و امنیت در منطقه و جهان اسلام، باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است