Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مدیران باشگاه پرسپولیس در پایان فصل با چالشی جدی مواجه هستند و قرارداد ۶ بازیکن مهم و تاثیرگذار این تیم به پایان می‌رسد.

یکی از آنها احمد نوراللهی ستاره بسیار تاثیرگذار پرسپولیس است که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد. احمد آنقدر به لحاظ فنی و اخلاقی خوب است که هر تیمی در لیگ برتر آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره هشت سرخ‌ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده مهره ثابت یحیی در میانه میدان است. یحیی هم که به خوبی از اهمیت حضور این بازیکن در تیمش باخبر است نام او را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داده و مدیران باشگاه را مامور مذاکره با این ستاره کرده است.

احمد قبل از سفر پرسپولیس به هند چند بار با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نشست و در آخرین صحبتش با مدیران پرسپولیس اعلام کرد برای تمدید قرارداد ١۵ میلیارد می خواهد.

نوراللهی پیشنهاد بسیار خوبی از باشگاه الاهلی قطر دریافت کرده و اگر با مدیران پرسپولیس برای تمدید به توافق نرسد راهی قطر خواهد شد.

از طرفی امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال که کاپیتان الاهلی قطر است برای تمدید قراردادش با مدیران این تیم به توافق نرسیده است. امید برای تمدید خواستار قراردادی ۲ ساله شد ولی مدیران الاهلی قصد داشتند قرارداد ابراهیمی را یک فصل تمدید کنند.

بعد از به توافق نرسیدن امید با الاهلی رسانه های قطری از توافق این بازیکن با باشگاه الغرافه خبر دادند. مدیران الاهلی بعد از اینکه نتوانستند ابراهیمی را راضی به تمدید کنند سراغ نوراللهی رفتند تا احمد را به قطر ببرند. حال باید دید سرانجام ماجرای تمدبد نوراللهی با پرسپولیس چه خواهد شد و آیا ۸ سرخ ها جانشین ۶ آبی‌ها خواهد شد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی امید ابراهیمی استقلال احمد نوراللهی استقلال امید ابراهیمی پرسپولیس خبر ویژه برای تمدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا