Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:10:03 GMT

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۷۸۳۵

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم عصر امروز در نشستی با مسؤولان شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در ۱۵ روز نخست ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار بسته معیشتی در مساجد و محلات این شهرستان توزیع شده است، افزود: این تلاش‌ها در راستای ترویج معروفات در جامعه است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز پیش‌بینی می‌شود این حمایت‌ها به ۲۰ هزار بسته معیشتی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برنامه‌های متنوع برگزارشده در شهرستان شاهرود در ایام ماه شعبان نیز اشاره کرد و گفت: در این ایام نیز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اجرا و بیش از سه هزار بسته معیشتی توزیع شد و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان شاهرود به اجرا درآمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه تمام این تلاش‌ها در راستای ترویج معروفات و ارزش‌های الهی و اسلامی بوده است، به برخی ناهنجاری‌ها و منکرات در جامعه نیز اشاره کرد و ادامه داد: این منکرات نیز باید با پیگیری و نظارت کاهش یابد و در اینجا توجه و جدیت در کار بسیار مهم است.

خوش‌قدم با تأکید بر پیگیری جدی مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کاهش و کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه، بر ساماندهی حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر شاهرود و جاده سلامتی و رسیدگی به موضوعات فرهنگی در این منطقه تأکید کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شاهرود بسته معیشتی هزار بسته معیشتی شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان