Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ورود مذاکرات برجام در وین به هفته پنجم، نماینده چین در سازمان های بین المللی مستقر در اتریش از همه طرف های برجام خواست احساس فوریت را افزایش دهند و اراده سیاسی خوب را به عمل تبدیل کنند.

به گزارش برنا از شینهوا، وانگ چون ، نماینده چین در سازمان های بین المللی مستقر در وین این اظهارات را پس از شرکت در نشست روز جمعه کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همه طرف های درگیر خواست تا همچنان به توافق نظر و گسترش اجماع بپردازند، از اتهامات متقابل پرهیز کنند و به طور مشترک روند مذاکرات را پیش ببرند.

وانگ گفت: پس از چهار هفته مذاکرات فشرده قبلی، زمینه های اجماع و اختلاف نظر مشخص تر شده است.

این جلسه به ریاست انریکه مورا ، معاون دبیرکل و مدیر سیاسی سرویس اقدام خارجی اروپا و با حضور نمایندگان چین ، فرانسه ، آلمان ، روسیه ، انگلستان و ایران برگزار شد.

نماینده چین با یاداوری اینکه چین از اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده مذاکرات حمایت می کند ابراز امیدواری کرد هر یک از طرفین مذاکره به جای تعیین پیش شرط ها ، فضای مطلوبی را برای این امر ایجاد کنند.

وانگ گفت: چین مایل است تلاش های مشترکی با طرف های دیگر برای دستیابی به موفقیت در مذاکرات در زودترین زمان ممکن انجام دهد و برای ازسرگیری کامل و سریع برجام تلاش کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین سازمان های بین المللی معاون فرانسه آلمان روسیه ایران اتحادیه اروپا چین برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند

همزمان با روز جهانی کارگر، کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078471 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • پُل آستر درگذشت
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش