Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@14:35:08 GMT

«مطالبه جهانی» منتشر شد + کلیپ

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۷۹۲۷

«مطالبه جهانی» منتشر شد + کلیپ

‍‍‍‍‍‍

ویدیوکلیپ "مطالبه جهانی" شامل بیانات مهم رهبر حکیم انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس، از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، "مطالبه جهانی " عنوان چهل و نهمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدویی " نشان " است که همزمان روز جهانی قدس توسط این فرهنگسرا تولید و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جهانی قدس، توسط امام خمینی (ره) به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شد؛ امام خمینی (ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

روز جهانی قدس به نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت‌های مسلمان حول مسئله فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین مسئله جهان اسلام تبدیل شده است و هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان در چنین روزی بپا می‌خیزند. در این روز مردم مسلمان و آزادیخواه کشور‌های مختلف جهان با برگزاری مراسم، آیین‌ها و راهپیمایی گسترده بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس و حق تعیین سرنوشت و آینده خود و لزوم بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشورشان تاکید می‌کنند.

آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر این باور هستند که گرامیداشت روز جهانی قدس موجب می‌شود فلسطینیانِ مورد تهاجم رژیم صهیونیستی، احساس تنهایی نکنند و بتوانند مقاومت کنند. در این شماره از نشان به بازخوانی بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص روز قدس پرداخته شده است.

مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگسرای ابن سینا در آپارات به آدرس Farhangsara_ebne_sina مراجعه فرمایند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز قدس نابودی اسراییل مبارزه با صهیونیزم جهان اسلام فلسطین روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انتشارات قلمداران جنوب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران یادآور شد: این مجموعه شامل ۱۸۸ شعر سپید می باشد که با مقدمه سید بشیر علوی در ۲۳۳ صفحه، طراح جلد سپیده شیرکو و صفحه آرا پری ناز شیرکو منتشر شده است.

مسعود عرب زاده از ویژگی های این اثر پرداخت و گفت: صورخیال جوهر اصلی و عنصر ثابت شعرهای معصومه افکار آزاد است که به فور در این مجموعه نیروی تخیل دیده می شود و ارزش و اعتبار شعر را دو چندان می کند.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: از این شاعر کتاب های آفتاب بر شانه دریا، نغمه های یا کریم، رزهای سپید من، از من، منِ دیگری برون خواهدزد قبل از این چاپ شده است.

کد خبر 6093155

دیگر خبرها

  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • کلیپ| وسوسه ملاقات با ماه
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس