Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:44:56 GMT

جمع آوری هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۸۰۲۷

جمع آوری هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و دبیر قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه چهارمحال و بختیاری گفت: در طول دوران شیوع ویروس کرونا هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی در این استان جمع‌آوری شده است.

او افزود: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان گذاشته است و بین نیازمندان شهرستان‌های ۱۰ گانه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۱۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب شد

اکبری اضافه کرد: به طور یقین کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع ویروس کرونا از این مبلغ بیشتر بوده است.

او ادامه داد: کمک‌های مردمی که در اختیار دبیرخانه قرارگاه مواسات و کمک‌های مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری گذاشته شده، از طرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و قرارگاه امام رضا (ع) بین نیازمندان استان توزیع شده است.

اکبری گفت: همزمان با مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، پنج هزار بسته معیشتی از سوی این نهاد‌های حمایتی به شهرستان‌های استان ارسال و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا ۱۰۰ سری جهیزیه نیز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تهیه و از سوی نهاد‌های حمایتی استان بین نیازمندان توزیع شده است.

اکبری اضافه کرد: مردم استان در دوران شیوع ویروس کرونا کمک‌های فراوانی برای نیازمندان جمع‌آوری کردند و در این مدت بسیاری از مالکان نسبت به بخشش اجاره‌بهای املاک و برخی مردم نسبت به اختصاص کمک‌هایی برای تامین هزینه‌های بهداشتی، درمانی، معیشتی، جهیزیه نوعروسان، ساخت خانه‌های نیازمندان و جبران بخشی از خسارت‌های افراد آسیب‌دیده اخصاص داده‌اند.

او ادامه داد: بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان فعال بوده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کمک های مؤمنانه مواسات و کمک های مؤمنانه دوران شیوع ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری