Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها برای کسب سهمیه اروپایی به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند.

لیورپول و ساوتهمپتون در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می روند.

تاریخ زمان مکان داور شنبه 18 اردیبهشت 1400 23:45 استادیوم آنفیلد،لیورپول کوین فرند

 

پیش بازی و وضعیت دو تیم

لیورپول در لیگ برتر نتوانسته به مانند فصل گذشته خود را ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در ماه های اخیر متزلزل نشان داده و حتی خطر از دست رفتن سهمیه را نیز حس می کند. قرمزها پس از 2 شکست خانگی مقابل چلسی و فولام، دو برد ارزشمند خارج از خانه به ترتیب مقابل وولورهمپتون و آرسنال کسب کردند و مجددا به کورس سهمیه بازگشتند. دیدار با استون ویلا و برد مقابل این تیم موجب شد تا قرمزها مجددا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار شوند ولی تساوی مقابل لیدزیونایتد و نیوکاسل مجددا امیدها را کاهش یافت. حال قرمزها تنها امیدی که دارند، برد مقابل ساوتهمپتون و نزدیک شدن به سهمیه لیگ قهرمانان است.

در سوی دیگر میدان ساوتهمپتون قرار گرفته است. این تیم در 6 دیدار اخیر خود 4 شکست کسب کرده و متزلزل نشان داده است. قدیس ها پس از برد مقابل برنلی، مقابل وست برومویچ و تاتنهام شکست خوردند و با لسترسیتی به تساوی رسیدند. ساوتهمپتون در حال حاضر با 37 امتیاز در رتبه پانزدهم لیگ است و می داند اگر در این دیدار شکست بخورد، ممکن است رتبه اش تنزل پیدا کرده و وضعیتش خطرناک شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

تقابل های اخیر دو تیم

پیش بینی هواسکورد

لیورپول 2-0 ساوتهمپتون

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد نصیری جای هادی ساعی را در برترین ورزشکاران قرن گرفت / نتایج تیم منتخب قرن (5) اقدام عجیب برایتون در حذف نام و پرچم ایران! فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال واکنش نشان داد 20 سال پیش در چنین روزی، منچسترسیتی برای آخرین بار به چمپیونشیپ سقوط کرد اونای امری برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!

334 بازی در لیگ برتر انگلیس بدون اینکه یورگن کلوپ دبل شود.

طرفداری | سرمربی محبوب لیگ برتر انگلیس در حالی پس از 9 سال آنفیلد را در پایان فصل ترک می‌کند که یک رکورد جالب‌توجه از خودش به یادگار گذاشته است.

یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس و لیورپول را در حالی ترک می‌کند که هرگز رفت و برگشت به یک تیم نباخت و اصطلاحا در پرمیرلیگ دبل نشد. در واقع در طول فعالیت سرمربی آلمانی قرمزها تاکنون هیچ سرمربی یا تیمی نتوانسته یورگن کلوپ را در لیگ دبل کند. در ادامه نگاهی به چهار سرمربی که بیشترین تعداد بازی را در لیگ برتر انگلیس بدون دبل شدن پشت سر گذاشته‌اند، می‌اندازیم:

یورگن کلوپ: 334 بازی اوله‌گنار سولسشر: 127 بازی ویاش بواش: 81 بازی تیم شروود: 45 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟