Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:45:28 GMT

فعالیت مشاغل گروه یک و ۲ در استان قزوین آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۸۲۸۹

فعالیت مشاغل گروه یک و ۲ در استان قزوین آزاد شد

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به موافقت ستاد ملی کرونا فعالیت مشاغل گروه یک و ۲ در استان قزوین از فردا شنبه در بازار آزاد می‌شود. - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین،با اشاره به نارنجی بودن رنگ کرونایی 4 شهرستان تاکستان، بویین‌زهرا، آبیک و البرز و قرمز بودن رنگ شهرستان قزوین اظهار داشت: با توجه به موافقت ستاد ملی کرونا فعالیت مشاغل گروه یک و 2 در 5 شهر نارنجی و قرمز استان قزوین از فردا شنبه در بازار آزاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی یادآور شد: البته بنگاه‌های فروش خودرو، فروشگاه‌های کیف و کفش، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، فروشگاه‌های لوازم خانگی، مراکز شماره‌گذاری خودرو، پاساژها، فروشندگان نوشت‌افزار، بنگاه‌های معاملات ملکی و مسکن شامل این آزادی می‌شوند و بقیه مراکز کسب‌ و کار و اماکن عمومی، صنفی و تجاری زیرمجموعه گروه 2 همچنان باید در هفته آتی تعطیل بمانند. 

حبیبی همچنین از ممنوعیت سفر و مسافرت در فاصله روزهای سه‌شنبه هفته بعد تا شنبه 2 هفته بعد (21 تا 25 اردیبهشت‌) خبر داد و افزود: بنابراین از ساعت 12 روز سه‌شنبه آینده تا ظهر روز شنبه ممنوعیت سفر در استان قزوین همزمان با سایر نقاط کشور اجرا می‌شود و این قانون به موجب تصویب سران کمیته‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به اداره کل راه و شهرسازی و نیروی انتظامی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: همچنین قانون منع تردد شبانه کرونایی از ساعت 10 شب تا 3 بامداد همچنان برقرار است و این قانون در هفته آینده هم بدون تغییر نسبت به 3 هفته اخیر اجرا می‌شود.

ابتلای کرونایی در قزوین 20 درصد افزایش یافت / کاهش 5 درصدی بستری‌شدگاندلار و کرونا بازار میوه در قزوین را تنظیم کرد؛ پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه + جدولافزایش آمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در قزوین / ابتلا 53 درصد جهش کرد

کنکور حضوری برگزار می‌شود

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونای استان قزوین همچنین از برگزار شدن آزمون سراسری (کنکور 1400) و کنکور مقطع کارشناسی ارشد در موعد مقرر آنها خبر داد و گفت: آزمون سراسری در روزهای 9 تا 12 تیرماه و آزمون ارشد هم در روزهای 6 تا 8 مردادماه مطابق بخشنامه وزارت علوم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی مختلف سطح استان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حبیبی افزود: فردا در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا درباره جزئیات جدید طرح مدیریت هوشمند محدودیت و ممنوعیت‌های کرونایی تصمیم‌گیری خواهیم کرد و در این حوزه با مشورت دانشگاه علوم پزشکی تصمیمات لازم را برای کاهش یا افزایش برخی محدودیت‌ها اتخاذ خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار استانداری قزوین پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا بازار استانداری قزوین پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

tags # جاده چالوس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند