Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر گفت: دو نیروی بسیجی شهرستان نیکشهر در پی درگیری مسلحانه با اشرار به شهادت رسیدند. - اخبار استانها -

علی اکبر صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نیکشهر اظهار داشت: دو نیروی بسیجی منطقه بلوچستان در پی درگیری مسلحانه با اشرار ​به شهادت رسیدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زهک توسط اشرار به شهادت رسیدانهدام یک تیم از اشرار مسلح در جنوب‌شرق کشور/ 2 شرور به هلاکت رسید/ کشف مقادیری سلاح و مهمات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر با اشاره به اینکه این درگیری حوالی عصر امروز در محدوده روستای "هیچان" از توابع شهرستان نیکشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان رخ داد گفت: "خدابخش غریب" فرمانده پایگاه مقاومت بسیج هیچان و "مسلم درزاده" از بسیجیان این پایگاه در پی این درگیری به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/391/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهادت رسیدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس گزارش‌ها، پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان از شش ماه به سه ماه کاهش پیدا کرده است.

محمد کرمی امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان اظهار کرد: برای ساخت مسکن در سیستان و بلوچستان محدودیتی برای تأمین زمین وجود ندارد و تشکل های کارگران با استفاده از ظرفیت تعاونی ها می توانند مشکل مسکن جامعه هدف خود را حل کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری ها نباید به کارگران خود بدهکار باشند، افزود: بر اساس گزارش ها میزان معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان از شش به سه ماه کاهش پیدا کرده است و باید تلاش کرد این میزان هم به صفر برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به اجرای طرح های زیربنایی و توسعه ای در استان اشاره کرد و گفت: توانمندسازی‌ نیروی انسانی از ضروریات سیستان و بلوچستان است، چراکه کار با تجهیزات جدید و فنی، نیروی کار ماهر می‌خواهد.

کرمی بیان کرد: کار و تلاش عبادت است و افراد در جایگاه‌های مختلف نباید از کار کردن خسته شوند.

وی افزود: رشته های درسی آموزش و پرورش و دانشگاهها باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • شهادت مرزبان بانه ای در درگیری با گروهک معاند
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم