Web Analytics Made Easy - Statcounter

لسترسیتی در خانه خود شکست خورد تا چلسی بتواند با غلبه بر منچسترسیتی، جای شاگردان راجرز را در رده سوم جدول لیگ جزیره بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌وپنجم مسابقات لیگ برتر انگلیس جمعه شب در ورزشگاه کینگ پاور و با دیدار تیم‌های لسترسیتی و نیوکاسل آغاز شد که در این بازی نیوکاسل با نتیجه 4 بر 2 بر میزبان خود غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزف ویلوک در دقیقه 22، پائول دامت در دقیقه 34 و کالوم ویلسون در دقایق 64 و 74 گلزنی کردند تا شکست سنگینی بر شاگردان برندان راجرز تحمیل کنند. مارک آلبرایتون در دقیقه 80 و کلچی ایهناچو در دقیقه 87 هم تنها دو گل خورده میزبان را جبران کردند.

لسترسیتی با وجود این شکست، با 63 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ جزیره ماندنی شد، اما فرصت خوبی برای سایر مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به وجود آمد تا جای لسترسیتی را در هفته‌های آینده بگیرند. نیوکاسل هم با 39 امتیاز به جایگاه سیزدهم جدول راه یافت و تقریباً بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرد.

برنامه سایر دیدارهای هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

شنبه 18 فروردین
لیدز یونایتد - تاتنهام، ساعت 16
شفیلدیونایتد - کریستال پالاس، ساعت 18:30
منچسترسیتی - چلسی، ساعت 21
لیورپول - ساوتهمپتون، ساعت 23:45

یکشنبه 19 فروردین
ولورهمپتون - برایتون، ساعت 15:30
استون‌ویلا - منچستریونایتد، ساعت 17:35
وستهام - اورتون، ساعت 20
آرسنال - وست‌برومویچ، ساعت 22:30

دوشنبه 20 فروردین
فولام - برنلی، ساعت 23:30

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لسترسیتی لیگ برتر انگلیس لسترسیتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی توانست از کابوس سه شکست پیاپی و یک تساوی در ورزشگاه حافظیه مقابل دیدگان 15 هزار هوادار مشتاق شیرازی عبور کند که ستاره این تیم کسی نبود جز روبرتو تورس اسپانیایی.

تورس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با اینکه چند هفته دیرتر از سایر بازیکنان به ترکیب گل‌گهر اضافه شد، چشم‌گیر و تحسین برانگیز بازی کرده و توانسته در 17 مسابقه 5 مرتبه گلزنی کند و 5 پاس گل به نام خود ثبت کند تا یکی از ستاره‌های انکارنشدنی لیگ بیست و سوم لقب بگیرد.

البته مصاف برابر فجرشهیدسپاسی در جام حذفی بود و تورس پس از غیبت مقابل هوادار به دلیل محرومیت که حسابی به چشم آمد، در ورزشگاه حافظیه بار دیگر توانایی و مهارت خود را با ثبت یک پاس گل و زدن یک گل به نمایش گذاشت تا از همین حالا تیم‌های مدعی لیگ برتر برای فصل آینده به دنبال جذب این ستاره اسپانیایی باشند.

تورس در ابتدای فصل مورد توجه جواد نکونام قرار داشت ولی حالا این مربی رقیبان جدی‌تری نیز در پنجره تابستانی لیگ 24 برای جذب هم تیمی سابقش در اوساسونا در مقابل خواهد داشت و باید دید کدام‌شان موفق به جذب این ستاره در صورت تمایل خود او به ادامه حضور در ایران خواهد شد. البته مدیران گل گهر نیز بی شک از همین حالا تلاش‌هایشان برای جذب تورس را آغاز کرده‌اند و امیدوارند حداقل برای یک فصل دیگر این بازیکن تعیین کننده را در اختیار داشته باشند.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت