Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:02:50 GMT

مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور حماسی خلق می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۵۳۱

مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور حماسی خلق می‌کنند

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری انتخابات متعدد در ایران بعد از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی به عنوان یکی از برکت ها و دستاورد مهم و حضور  مردم در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور است .

وی به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و نقش موثر مردم و مسولان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان نظام از مدت‌ها قبل برای جلوگیری از حضور گسترده آحاد مردم در این عرصه به جنگ روانی  و تبلیغاتی متوسل شدند ولی به کوری چشم استکبارجهانی امسال انتخابات پیش رو پرشورتر از انتخابات سال های قبل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال فرهنگی تصریح کرد: مردم باید علاوه بر مشارکت در انتخابات نسبت به بررسی عملکردها و برنامه‌های افرادی که نامزد می‌شوند بررسی کاملی داشته باشند و با بینش و بصیرت دینی و انقلابی رای خود را در صندوق‌ بیندازند.

متوسل اظهار کرد: انتخابات امسال به حول و قوه الهی به صحنه همبستگی ملت و شکست توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب مبدل شود و بدون شک شاهد موفقیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف برای مردم و آینده کشور اسلامی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: نمایندگان رسانه‌های گروهی و نهادهای فرهنگی و همه مسوولان نقش مهمی در ایجاد زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور دارند، امید می رود تا زمان باقی مانده اقدام لازم به نحو مناسب فراهم شود زیرا فراهم ساختن بستر برای حضور گسترده مردم در شعبه های اخذ رای بسیار مهم است و همه در قبال آن مسوولیت دارند.  

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره های عشایری ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در استان یزد نیز برگزار می‌شود .

 یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»

نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی و تهیه شده در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نحن المقاومون»، نماهنگی حماسی تهیه شده در مرکز نهضت با صدای حاج ابوذر روحی، ندای رسای صبر و استقامت مردمی است که در برابر ظلم و تجاوز سر خم نکرده و پرچم مقاومت را تا همیشه برافراشته‌اند.

این سرود، حماسه‌ای از رشادت یمنی‌ها در برابر تجاوز ائتلاف سعودی، فریادی از مظلومیت فلسطینیان در زیر چکمه‌های اشغالگران صهیونیست، و پژواکی از ایستادگی مردم عراق، لبنان، ایران و تمام آزادی خواهان در برابر استکبار جهانی است.

متن و فیلم این نماهنگ حماسی را مشاهده می‌کنید:

نحن مقامون یا ایها الصهیون

جولان بنویسید وقت است که از قدرت طوفان بنویسید

در قحطی و آوارگی و جنگ

از معجزه صبر مسلمان بنویسید

در غربت باریکه غزه

از غیرت مردان حماس و

وسعت ایمان بنویسید

روی کفن کودک این خاک

انسان بنویسید

با اشک بر این خاک مقدس

این تربت آلوده به صهیون

باران بنویسید

صهیون بخوانید شیطان بنویسید

یمنی عهدنا

غزاوی صبرنا

عراقی فخرنا

لبنان قوتنا

ایرانی جیشنا

کد خبر 747736

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است