Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج سخنانی را در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، خالد مشعل اعلام کرد که این جنبش در رایزنی با طرف های بین المللی خواستار مداخله آنها برای توقف تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مسجدالاقصی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به عواقب یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و نمازگزاران حاضر در آن هشدار داد و تأکید کرد که با شماری از مقامات منطقه برای توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی، تماس تلفنی برقرار کرده است.

هنیه همچنین خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: با دُم شیر بازی نکنید. ما با هر چه در اختیار داریم از مسجد الاقصی و شیخ جراح دفاع می‌کنیم و به طور قطع شما بازنده این نبرد خواهید بود.

بنا بر اعلام هلال احمر فلسطین، در درگیری‌های شب گذشته در قدس اشغالی بیش از ۱۷۰ فلسطینی در مواجهه با نظامیان اشغالگر صهیونیست مجروح شده‌اند. اغلب این افراد از ناحیه چشم در محله‌های باب العمود، مسجدالاقصی و شیخ جراح زخمی شده‌اند.

کد خبر 5206661 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: خالد مشعل جنبش حماس رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین عراق رژیم صهیونیستی ایران عربستان سعودی روسیه آنتونی بلینکن روز قدس سوریه ترکیه افغانستان روز جهانی قدس اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد

جنبش حماس بر لزوم فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌های این رژیم علیه خبرنگاران فلسطینی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز آزادی مطبوعات ما از نقش رسانه‌ها در نبرد طوفان الاقصی قدردانی می‌کنیم. جنایت‌های اشغالگران علیه خبرنگاران حقیقت اقدامات تروریستی و تجاوزات این رژیم را نمی‌پوشاند. ۱۴۶ تن از اصحاب رسانه در فلسطین از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی در غزه در هفت اکتبر شهید شده‌اند.

براساس گزارش المیادین، جنبش حماس تأکید کرد: رژیم اشغالگر نتوانسته مانع انتشار حقیقت در جهان شود. ما از تمام موسسات حقوقی می‌خواهیم برای جرم انگاری اقدامات تجاوزکارانه و جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه خبرنگاران فلسطینی و فشار بر این رژیم برای توقف آن و استفاده از تمام ابزارهای قانونی برای محاکمه این رژیم در دادگاه‌های بین‌المللی تلاش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی