Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:58:44 GMT

پایان واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان زندان‌های البرز

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۴۹۷

پایان واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان زندان‌های البرز

مهران قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمامی اعضای کادر بهداشت و درمان زندان‌های استان البرز به منظور مقابله با بیماری کووید _۱۹ واکسینه شدند.

وی با اشاره به انجام غربالگری کرونا زندانی‌های استان البرز بیان کرد: در شناسایی اولیه از تمامی ورودی‌های و عودتی‌ها در این زندان تست پی سی آر گرفته می‌شود و تا قبل از ورود به بند، تا ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهداشت و درمان اداره کل زندان‌های استان البرز تصریح کرد: در صورتی که تست پی سی آر فردی مثبت باشد به منظور درمان و همچنین جلوگیری از گسترش ویروس به مراکز بهداشتی و درمانی استان البرز اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز به تعداد قابل توجهی تست پی سی آر در تمام زندان‌های استان البرز انجام شده است.

قلی‌زاده با تأکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام زندان‌های استان البرز گفت: تمام ورودی‌ها و موارد مثبت روزانه توسط پرستاران تریاژ (کنترل علائم) می‌شوند.

وی متذکر شد: به منظور مهار بیماری کرونا روزانه ماسک در اختیار تمام زندانیان و ورودی‌های جدید قرار می‌گیرد.

کد خبر 5206669

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره كل زندان های البرز ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا روز قدس شب قدر روز جهانی قدس کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا اردبیل زندان های استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند