Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@00:58:14 GMT

امارات، میزبان احتمالی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۱۰۶

خبر میزبانی امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که در قالب شایعه منتشر شده، نمی تواند دور از ذهن باشد و اگر قرار به برگزاری متمرکز بازی ها در غرب آسیا شود، امارات بهترین گزینه به شمار می رود

ممکن است امارات میزبان مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

به گزارش طرفداری، پس از مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از آنجایی که این مرحله به صورت تک بازی برگزار خواهد شد، کشمکش بین کشورها برای گرفتن میزبانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مشخص بود برای هر بازی کدام تیم میزبان است اما با توجه به جدال دو نماینده ایران با دو نماینده عربستان، اولین مشکل کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شد. البته که تیم های ایران برای بازی های دور گروهی به عربستان رفتند و بازی کردند.

با این حال طی روزهای اخیر رسانه عربی از این موضوع گفتند که بازی ها احتمالا به دلیل کرونا و اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهد از VAR در این مرحله بهره ببرد، در یک کشور برگزار خواهد شد و گفته می شود AFC با امارات و عربستان در این خصوص صحبت کرده است.

امروز شایعه ای در فضای مجازی مطرح شد که امارات میزبان بعدی خواهد بود و شانس بیشتری نسبت به دیگر کشورها دارد.

با توجه به اینکه الشارجه و الوحده، دو تیم اماراتی راه یافته به مرحله حذفی با هم بازی دارند و بازی هر کجا باشد یکی از دو تیم اماراتی صعود می کند و در جمع کشورهای آسیایی که نماینده های شان به یک هشتم رسیده اند، امارات تنها کشوری است که در سه بازی دیگر هم ذینفع نیست، میزبانی کشور امارات دور از ذهم هم نیست.

با توجه به اینکه از عربستان به عنوان یکی دیگر از گزینه های میزبانی نام برده می شود، امارات در حال حاضر بهترین گزینه برای میزبانی به شمار می رود چرا که حداقل اگر امارات میزبان شود، حریفان نمایندگان ایران هم میزبان نخواهند بود و بازی در زمین ثالث برگزار می شود.

باید دید در نهایت کدام کشور به عنوان میزبان دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب خواهد شد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد نصیری جای هادی ساعی را در برترین ورزشکاران قرن گرفت / نتایج تیم منتخب قرن (5) اقدام عجیب برایتون در حذف نام و پرچم ایران! فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال واکنش نشان داد 20 سال پیش در چنین روزی، منچسترسیتی برای آخرین بار به چمپیونشیپ سقوط کرد اونای امری برای پنجمین بار به فینال لیگ اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان