Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:13:21 GMT

اعلام نیاز دانشگاههای پزشکی برای واکسیناسیون دانشجویان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۱۳۲

اعلام نیاز دانشگاههای پزشکی برای واکسیناسیون دانشجویان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبر حق دوست در تازه ترین نامه خود به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد: به دنبال نامه واکسیناسیون دانشجویان، دانشگاه ها تعداد واکسن مورد نیاز برای پوشش کامل دانشجویان حاضر در محیط های بیمارستانی، کلینیک ها و فضاهای آزمایشگاهی را به معاونت آموزشی وزارت بهداشت منعکس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نامه یادآور شده است: «درج آمار واکسن مورد نیاز دانشجویان دانشگاه های آزاد نیز در لیست هر یک از دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی الزامی است.»

حق دوست در این نامه به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرده است عدم ارسال تعداد واکسن مورد نیاز، به منزله پوشش سراسری دانشجویان هر دانشگاه و دانشکده است.

به گزارش مهر، پیش از این معاونت آموزشی وزارت بهداشت اولویت بندی تزریق واکسن کرونا برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی علوم پزشکی را به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرده بود.

برنامه واکسیناسیون اعضای هیئت علمی و دانشجویان در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی

اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی

اولویت اول: اساتید شاغل در بخش‌های درمانی به خصوص بخش‌های مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا با اولویت دهی بخش‌های ICU، اورژانس، تصویربرداری و آزمایشگاه.

اولویت دوم: اساتید شاغل در بخش‌های دندانپزشکی، داروخانه، اعضای هیئت علمی دارای بیش از ۶۵ سال سن، مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای پر خطر و خانم‌های باردار.

اولویت سوم اساتید: سایر اعضای هیات علمی

دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی

اولویت اول دانشجویان: دستیاران تخصص، فوق تخصص و فلوشیپ، دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در مرحله کارآموزی و کارورزی، پرستاران در مرحله کارآموزی در عرصه.

اولویت دوم دانشجویان: دانشجویان سال سوم تا پنجم رشته پزشکی و رشته‌های مرتبط با بیماران.

اولویت سوم دانشجویان: دانشجویان سایر رشته‌های علوم پایه پزشکی.

کد خبر 5206535

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور دانشگاه آزاد اسلامی روز قدس دانشگاه تهران جذب هیات علمی آموزش مهارتی دوره دکتری امتحانات پایان ترم منصور غلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رتبه بندی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز