Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از نصب ۵۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در راه‌های اصلی و شریانی این استان در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ایوب کرد اظهار داشت: ثبت همزمان سرعت لحظه‌ای و پلاک خودروهای عبوری، شناسایی و برداشت پلاک خودروهای متخلف و ارسال اطلاعات به پلیس راه راهور ناجا از جمله مهمترین مزایای راه اندازی این سامانه ها در راههای ارتباطی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع ۵۱ سامانه ثبت تخلف نصب شده در راه‌های استان هم اینک ۱۲ سامانه در محورهای زاهدان- زابل، زاهدان- خاش، خاش- سراوان، ایرانشهر – چابهار، زاهدان- بم، خاش – ایرانشهر و زاهدان - میرجاوه راه اندازی و در حال ارسال اطلاعات برای پلیس راه راهور ناجا است و بقیه نیز تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش بر این است که نصب سامانه‌های ثبت تخلفات متناسب با وضعیت راهها و ترافیک باشد تا بتوانیم با اقدامات بازدارنده این سامانه ها در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای به وضعیت قابل قبولی دست یابیم.

وی با بیان اینکه شهروندان با سامانه های برخط سفرهای خود را مدیریت کنند، بیان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت  و رسیدگی به شکایات  مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری فعال است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سامانه ثبت تخلفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد