Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:25:03 GMT

چند نرخی شدن قیمت شکر در بازار مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۲۹۸

چند نرخی شدن قیمت شکر در بازار مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، شکر جز اقلام اساسی است که در ماه مبارک رمضان در سبد غذایی مردم قرار دارد که در این راستا تمهیداتی در ارتباط با بازار شکر اندیشیده می‌شود تا شاهد مشکلی در عرضه این محصول در بازار نباشیم.

اما این روزها با توجه به اهمیت وجود شکر در سبد خانوار، اگر از مشکلات کمبود شکر در بازار بگذریم، شاهد چند نرخی شدن قیمت شکر با اختلاف قیمت حدود ۶ هزار تومانی شکر دولتی با بازار آزاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شکرهای بسته‌بندی در بازار با قیمت دولتی است البته  شنیده شده برخی با خریداری شکرهای دولتی نسبت به فروش این اقلام به‌صورت فله اقدام می‌کنند که در این زمینه باید تدبیر شود.

ابراهیم یعقوبی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با توجه به مصرف شکر در ماه مبارک رمضان در این زمینه برای مصرف خانوار شکرهای بسته‌بندی با قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومانی در نظر گرفته شده است تا شاهد بروز مشکلی برای مصرف خانوار در این ماه مبارک نباشیم.

وی گفت: البته این شکرهای بسته‌بندی با برچسب تنظیم بازار در بازار و فروشگاه‌ها در دسترس همه افراد قرار دارد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان افزود: در کنار این شکرها برای اصناف و سایر مصارف شکر فله با قیمت ۱۱ تا ۱۵ هزار تومان در بازار موجود است.

این مسؤول با تاکید بر تداوم نظارت‌ها در بازار شکر مازندران، خاطرنشان کرد: نظارت‌های جدی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیم یعقوبی معاون سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران بازار شکر در مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان          بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                          - ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان            + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان      - ۳۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • در بازار هیجانی ارز خریدار ندارد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن