Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آلفارومئو جولیتا به پایان خط تولید رسید. براساس اعلام نشریه انگلیسی Autocar ، هاچ بک ایتالیایی پس از ۱۱ سال تولید از چرخه فروش خارج شده است.

 آلفارومئو از طریق رئیس بازاریابی محصولات خود فابیو میگلیاواکا، پایان تولید Giulietta را سال گذشته اعلام کرده بود که زمینه ورود کراس اوور توناله را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها نشان می دهد که هم اکنون جدول زمانی تحویل این خودرو به خریداران به تأخیر افتاده است که دلیل آن نیز می تواند همه گیری ویروس کرونا باشد.

صحبت از عرضه Tonale به بازار است، ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیر عامل جدید آلفارومئو اعلام کرده است که عملکرد بهتری از سیستم PHEV انتظار داریم و همین موضوع باعث به تأخیر افتادن راه اندازی خط تولید Tonale شده است که قرار بود امسال به بازار عرضه شود.

 مطابق اعلام خودروساز ایتالیایی، آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا پویایی و جذابیت رانندگی جولیتا به توناله انتقال یابد. آلفارومئو تونالی نخستین شاسی بلند پلاگین هیبریدی این برند ایتالیایی خواهد بود و براساس پلتفرمی مشترک با جیپ کامپس پلاگین هیبرید توسعه خواهد یافت.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که Tonale به بازار های ایالات متحده عرضه می شود، اگرچه یک کراس اوور کوچکتر است. با این اوصاف، خروج جولیتا می تواند به معنای ورود چندین مدل جدید و خاص در خط تولید آلفارومئو باشد. آلفارومئو تصمیم داشت تا تولید جولیتا را از مدت‌ها پیش متوقف کند، اما به دلیل تاخیر‌های پیش آمده ناشی از همه گیری کرونا، این خودرو تا به امروز روی خط تولید باقی مانده است.

 برخی گزارش‌ها می‌گویند این کراس اوور کوچک ممکن است در تابستان سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. آنچه مشخص است، مدیر عامل جدید در تلاش است تا مارک آلفارومئو را زنده نگه دارد. ادغام جدید Stellantis این امکان را فراهم می‌کند، در سال‌های آینده فرصت‌های بیشتری برای این خودروساز در نظر گرفته شود. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره‌گذاری این خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود.

نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی از لحظه شکسته شدن اکسل خودرو ام‌وی‌ام X۵۵ پرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان-قم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

کد خبر 850362 برچسب‌ها استاندارد خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • آرامش در بازار خودرو
  • تهران در دوران احمدشاه قاجار / هاینریش هیملر مهره کلیدی هیتلر / معانی جالب زبان بدن ایتالیایی‌ها / رانندگی روزمره با خودرو مسابقه‌ای المنتال
  • تکان شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و کوییک + جدول
  • روح الامینی: باید انحصار از بازار خودرو برداشته شود
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • شماره‌گذاری این خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • ادعای جذاب آروا در نمایشگاه بین‌المللی تبریز: ما رقیب بوش و متابو هستیم
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد