Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته صفری، طرح فلاح با همکاری ۵۷ مبلغ علوم دینی برای گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سال گذشته اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از اجرای طرح فلاح برای خانواده های تحت حمایت این نهاد در سال گذشته، گفت:  اجرای طرح فلاح یکی از برنامه های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در حوزه فرهنگی بوده  که با هدف ارتقاء بعد ایمانی و اعتقادی خانواده های عزیز تحت حمایت و تبیین مسائل دینی و آشنایی  جامعه هدف با روش و شیوه زندگی ائمه اطهار(ع) و احکام شرعی و فقهی  در طول سال برنامه ریزی و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری، یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد در بخش‌های مختلف را  داشتن پیوست فرهنگی با نگاه دینی و قرآنی به‌منظور افزایش  اثربخشی خدمات به خانواده‌های عزیز تحت حمایت عنوان و تصریح کرد: در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی طرح فلاح مسائل اعتقادی و احکام شرعی به‌ویژه در حوزه نماز ، عفاف و حجاب ، حقوق شهروندی و امربه‌معروف و نهی از منکر نیز برای شرکت‌کنندگان در این جلسات با هدف ارتقاء اثربخشی سایر خدمات برای جامعه هدف این نهاد تبیین می شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح فلاح با همکاری 57  مبلغ علوم دینی برای گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سال گذشته اجرا شده است، افزود: بر اساس آمارهای موجود با برنامه ریزی و اقدام کمیته امداد استان زنجان  و همکاری و همراهی مبلغین علوم دینی در سطح روستاها و شهر ها هزار و 182 جلسه طرح فلاح برای خانواده های عزیز تحت حمایت این نهاد در سال گذشته برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح فلاح در قالب هیأت قمر بنی هاشم و به صورت سنتی و هیئتی در سال گذشته انجام شده است، ادامه داد: با برگزاری جلسات آموزشی طرح فلاح برای مددجویان عزیز تحت حمایت بیش از 11هزار و 500 نفر به عنوان مخاطب این جلسات از برنامه های آموزش و آگاه سازی اعتقادی، دینی و قرآنی این نهاد در سال گذشته بهره مند شده اند. 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته امداد استان زنجان مبلغ دینی طرح فلاح تحت حمایت این نهاد اجرای طرح فلاح سال گذشته کمیته امداد علوم دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند