Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:50:34 GMT

حمله به عین الاسد با پهپاد صورت گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۵۰۶

حمله به عین الاسد با پهپاد صورت گرفته است

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار شبکه تلویزیونی العربیه از حمله دو پهپاد به پایگاه عین الاسد در غرب عراق خبر داد و افزود یکی از این پهپاد‌ها هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

خبرنگار العربیه افزود: حریم هوایی پایگاه عین الاسد برای جلوگیری از حملات مشابه بسته شده است.

طی روز‌های گذشته این چهارمین بار است که پایگاه عین الاسد محل استقرار نیرو‌های آمریکایی، هدف حمله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه تلویزیونی المسیره ساعاتی قبل اعلام کرد برخی گزارش‌ها از حمله موشکی به پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار عراق حکایت دارد.

بر این اساس، گفته می‌شود در این حمله، بخش نظامی پایگاه آمریکایی عین الاسد هدف قرار گرفته است. گزارش‌های اولیه از شنیده شدن صدای آژیر هشدار حملات موشکی در این پایگاه که میزبان نظامیان تروریست آمریکایی است، حکایت دارند.

منابع خبری همچنین گزارش داده‌اند دو سامانه پدافند ضد موشکی «سی‌رام» و «پاتریوت» که اخیراً در محوطه پایگاه نصب شده‌اند، موفق به رهگیری و انهدام راکت‌ها نشده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد نظامیان آمریکایی تحولات عراق عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن