Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:41:50 GMT

وعده ارائه اینترنت به ۱۱ روستای اندیکا محقق نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۸۴۰

وعده ارائه اینترنت به ۱۱ روستای اندیکا محقق نشد

کاظم رضایی صالح بابری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سایت مخابراتی روستای مؤمن آباد اندیکا در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شد و این سایت، ۱۱ روستا و جمعیتی بالغ‌بر چهار هزار نفر را تحت پوشش آنتن دهی قرار داده است اما از سال ۱۳۹۷ تاکنون، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای منطقه برای اتصال اینترنت پیگیر حل مشکل بوده‌اند ولی به نتیجه نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روستاهای مؤمن آباد، طالپا، خسرو، فرزاد کهزاد، زیر تنگ آب زر، نبی الله، عالیپیر، الله رحیم، عالی آباد، دره دان، نیزار، شیرکش، شیرین آب، کول سرخ و همچنین چهار مدرسه دبیرستان دوره اول، سه مدرسه دبیرستان دوره دوم، ۱۱ مدرسه مقطع ابتدایی و سه خانه بهداشت از نعمت اینترنت (آن هم در این دوره که بیشتر آموزش‌ها بر بستر الکترونیکی و اینترنتی انجام می‌شود) بی‌بهره مانده‌اند.

دهیار روستای مؤمن آباد اندیکا تصریح کرد: با توجه به موقعیت ارتباطی روستاها که در جاده اصلی محور مسجدسلیمان به شهرکرد قرار دارند، روزانه مسافران زیادی از این منطقه عبور و در روزهای تعطیل و ایام نوروز گردشگران بسیاری از مناطق مختلف کشور به این منطقه سفر می‌کنند اما اینترنت در این منطقه وجود ندارد.

رضایی صالح بابری ادامه داد: همچنین با توجه به شرایط کرونا تحصیلات مجازی دانشجویان و دانش آموزان منطقه با مشکل مواجه شده و روزانه باید به مناطق دیگر سفر کنند تا بتوانند از نعمت اینترنت بهره‌مند شوند.

وی خبر داد: نصب تجهیزات اینترنت مؤمن آباد از مصوبات شورای اداری فرمانداری شهرستان اندیکاست و فرماندار چندین بار در جلسات شورای اداری شهرستان بر رفع این مشکل تأکید کرده و مکاتبات زیادی پیروی درخواست اهالی منطقه با مدیران مخابرات استان داشته است ولی تاکنون وعده‌های مسئولان به اقدام عملی منتج نشد.

دهیار روستای مؤمن آباد اندیکا درخواست کرد: انتظار می‌رود با توجه به شرایط اضطراری و مهم دانش آموزان منطقه و برای برگزاری امتحانات پایان‌ترم هرچه سریع‌تر این مشکل رفع شود.

رضایی صالح بابری یادآور شد: همه پیگیری و مکاتبات اداری برای انجام امور کارشناسی با پیگیری دهیاری مؤمن آباد انجام شد ولی تاکنون این مشکل حل نشده است؛ اینترنت یکی از خواسته‌های مهم عمومی تمام اقشار و ساکنان این منطقه است که با دهیاری‌ها به عنوان نزدیک‌ترین نهاد در دسترس به صورت روزانه تماس و یا حضوری مراجعه می‌کنند.

وی گفت: از مسئولان مخابرات استان خوزستان، شهرستان اندیکا و مسجدسلیمان انتظار می‌رود که در رفع این مشکل مهم اقدامات لازم را با قید فوریت انجام دهند.

کد خبر 5205429

منبع: مهر

کلیدواژه: اندیکا اینترنت روستاهای خوزستان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پهنای باند اینترنت ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا اردبیل مؤمن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر حسین نوش آبادی شامگاه دوشنبه در جمع مردم جوادآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حجاب و مسائل فرهنگی اظهار کرد: حتی افرادی که ما گاهی فکر می‌کنیم، در حفظ شعائر دینی کمی ضعیف عمل می‌کنند، یا به تعبیری شل حجاب هستند، یا یک مقداری رعایت برخی شئونات را نمی‌کنند، ته دل خود انقلابی و مؤمن هستند.

وی گفت: این افراد نیز انقلاب و ایران را دوست داشته و مؤمن هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام کار فرهنگی برای مساله حجاب ضروری است، گفت: باید به وضع موجود سامان داد و مظاهر خلاف شرع در کشور را از بین برد، اما اینجور نیست، که بگوییم، هرکس هم حرکتی کرد، که به زعم ما بد جلوه کرد، وی را غیر انقلابی، غیر مؤمن و به دور از ملت بدانیم.

وی گفت: تفکر اسلامی و مکتب حاج قاسم همه را می‌پذیرد، سردار دل‌ها گفت «همان دختر کم حجابف دختر من است.»، نباید اینقدر به همه حمله کرد و آن‌ها را غیر انقلابی و غیرمومن نخوانیم و خود را مؤمن بدانیم.

کد خبر 6098816

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت مسوولان کردستان در روستای نجف‌آباد
  • مشکل تازه برای پرسپولیس؛ مدارک پزشکی ارائه کنید!
  • مشکل آب روستای ریکای مهران مرتفع شد
  • مرتفع شدن مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • گزارش تصویری سفر حجت الاسلام هدایی به شهرستان اندیکا
  • روستای عشق آباد ری