Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@05:46:56 GMT

حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در «عین الاسد»

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۸۴۴

منابع امنیتی عراق اعلام کردند که پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

به گفته این منابع، این پهپاد در داخل پایگاه هوایی عین الاسد منفجر شده ولی خسارت‌های مادی و جانی به همراه نداشته است.

این منابع افزودند: در پی این حمله، نیروهای عراقی و ائتلاف در داخل این پایگاه برای مقابله با حمله احتمالی به حال آماده باش در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع خبری هم از بسته شدن حریم هوایی این پایگاه در پی این حمله خبر داده‌اند.

پایگاه خبری المسیره ارگان رسمی انصارالله یمن هم به نقل از منابع عراقی اعلام کرد که در این حمله پهپادی مراکز حساس داخل این پایگاه هدف قرار گرفته و خسارتی به نیروهای آمریکایی مستقر در این پایگاه وارد کرده است.

هنوز منابع رسمی عراق واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

پایگاه هوایی عین الاسد در ۱۸۰ کیلومتری بغداد پایتخت عراق قرار دارد و محل استقرار نظامیان آمریکایی است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عین الاسد حمله پهپادی عین الاسد حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا پایگاه نظامیان آمریکا عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان