Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مسافران کشور‌های ترکیه، مالدیو و نپال همچنان در فهرست قرمز سفر به انگلیس قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا، اسکای نیوز در حساب توییتری خود نوشت: گرانت شپس وزیر حمل و نقل انگلیس در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران گفت: از هفدهم ماه مه محدودیت سفر کرونایی برای مسافران از 12 کشور از جمله پرتغال، استرالیا، نیوزیلند، سنگاپور و برونئی به انگلیس برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی کشور‌ها از جمله ترکیه، مالدیو و نپال همچنان در فهرست قرمز و فرانسه، اسپانیا و یونان نیز همچنان در فهرست نارنجی هستند.
رسانه‌های انگلیس جزئیات و یافته‌های بیشتری را درباره راهبرد دولت بوریس جانسون برای رفع محدودیت سفر‌های خارجی ارائه دادند. این یافته‌ها نشان می‌دهد که دولت قصد دارد تا امسال هم مانند سال قبل نظام موسوم به چراغ قرمز را به اجرا بگذارد که بر اساس آن، کشور‌ها مطابق وضعیت همه‌گیری کرونا به سه دسته قرمز، زرد و سبز تقسیم بندی می‌شوند. به این ترتیب افرادی که به یا از کشور‌های سبز سفر می‌کنند از قرنطینه اجباری معاف خواهند بود. اما سفر به یا از کشور‌های قرمز ممنوع یا افراد در بازگشت به انگلیس باید در هتل‌های ویژه مسافران که عموما نزدیک فرودگاه و گرانقیمت هستند، قرنطینه شوند.
جزئیات این طرح بدین ترتیب است که مسافران کشور‌های در فهرست سبز، نیازی به قرنطینه ندارند، اما باید پیش از سوار شدن به هواپیما و قبل از بازگشت به انگلیس تست کرونا از جمله آزمایش پی‌سی‌آر انجام دهند.
مسافران کشور‌های در فهرست زرد، باید در بازگشت به انگلیس به مدت 10 روز قرنطینه شوند. پیش از سوار شدن به هواپیما و قبل از بازگشت به انگلیس هم انجام تست کرونا از جمله آزمایش پی‌سی‌آر الزامیست.
و مسافران کشور‌های در فهرست قرمز، باید به مدت 10 روز در هتل‌های ویژه مسافران قرنطینه شوند. انجام تست‌های کرونا از جمله آزمایش پی‌سی‌آر، پیش از سفر و سوار شدن به هواپیما نیز لازم است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسافران انگلیس مسافران کشور بازگشت به انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به دنبال مداخله جویی آمریکا و انگلیس در امور داخلی بورکینافاسو، چند صد نفر از مردم این کشور در اعتراض به این موضوع در برابر سفارت آمریکا در واگادوگو پایتخت بورکینافاسو تجمع کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این تجمع در ادامه موج مخالفت مردمی در کشور‌های غرب آفریقا با مداخله جویی نظامی و سیاسی کشور‌های غربی در این کشور‌ها صورت می‌پذیرد.
مقامات نظامی حاکم در بورکینافاسو بعد از اخراج نظامیان فرانسوی از کشورشان، راسا به مقابله با تروریست‌های افراط گرا در کشورشان اقدام کرده اند، اما اخیرا دولت‌های آمریکا و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک، ارتش بورکینافاسو را به کشتار مردم شان متهم کرده اند.
محمدو ترائوره سخنگوی تجمع کنندگان معترض، در مقابل سفارت آمریکا در بورکینافاسو، ضمن قرائت بیانیه تجمع کنندگان، به خبرنگاران گفت: سازمان ملل، اتحادیه آفریقا، سازمان اکواس و دادگاه کیفری بین المللی برای زمین زدن انقلاب مردم بورکینافاسو توطئه می‌کنند. آمریکا و انگلیس نیز در همین راستا علیه ارتش بورکینافاسو دروغ پردازی کرده اند. "
بورکینایی‌ها نیز مانند مردم مالی و نیجر استقلال کامل کشورشان از غربی‌ها را خواستارند.
سخنگوی تجمع کنندگان افزود: "ما اینجا اعلام می‌کنیم انقلاب مردم بورکینافاسو برگشت ناپذیر است. ما خواستار قطع رادیو صدای آمریکا و رادیو بی بی سی در بورکینا هستیم. ما همچنین خواستار قطع کامل و بی قید و شرط روابط سیاسی با آمریکا و انگلیس هستیم. "
نیرو‌های نظامی فرانسوی از مالی، نیجر و بورکینافاسو اخراج شده اند. نیجر نیز با قطع همکاری نظامی با آمریکا، خروج حدود هزار نظامی آمریکایی مستقر در پایگاه پهپادی آگادز را خواستار شده است.
---------
باصدا: محمدو اوئدراگو - سخنگوی تجمع کنندگان معترض

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • وزارت کشور روسیه، زلنسکی را در فهرست افراد تحت‌تعقیب قرار داد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»