Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: استان ها عملکرد بودجه ١٣٩٩ را در قالب بخش نامه ها ارسال کنند تا گزارش بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال پایانی دولت تکمیل شود.

به گزارش برنا،  ژاله فرامرزیان در وبینار تخصصی مدیران کل استانی به تبیین موضوعات مختلف حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع پرداخت و به استمرار در هماهنگی در قالب ساختارهای اداری برای پیشبرد امور مختلف در سال پایانی فعالیت دولت تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: استان ها عملکرد بودجه ١٣٩٩ را در قالب بخش نامه ها ارسال کنند تا گزارش بودجه وزارت ورزش و جوانان در ساد پایانی دولت تکمیل شود.

ژاله فرامرزیان موارد مختلفی را برای بهبود فرایندهای اداری در راستای اجاره اماکن ورزشی ، نگهداری اماکن ورزشی و حمایت باشگاه ها در دوران کرونا ارائه داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت ورزش و جوانان بودجه وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان وزارت ورزش و جوانان توسعه مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود