Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@03:08:07 GMT

زد و خورد عجیب در لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۰۱۳

زد و خورد عجیب در لیگ برتر فوتسال

خبرورزشی – در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در گروه پلی آف بازنده‌ها با حساسیت بالا پیگیری می‌شود جنجال و درگیری هم چاشنی این هیجان شده تا بار دیگر فوتسال را بر سر زبان‌ها بیندازد. جمعه شب در چارچوب هفته چهارم این رقابت‌ها در بهبهان اهورا میزبان کوثر اصفهان بود. شاگردان توسل در سالن بهبهان ابتدا از حریف خوزستانی خود پیش افتادند اما پنالتی نقطه اول در واپسین ثانیه‌های نیمه اول بازی که با واکنش شدید کوثری‌ها همراه بود در نهایت با گل تساوی برای میزبان همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه مربیان نیز همچنان تنش همراه این بازی بود تیم کوثر که مربیانش به دلیل اعتراض شدید به داور از روی سکوها آنها را هدایت می‌کردند به گل دوم خود دست یافت. اما این پایان کار نبود و اهورا با یک کامبک خیره‌کننده موفق به زدن گلهای دوم و سوم خود شد تا به سه امتیاز ارزشمند بازی دست پیدا کند و همچنان در صدر قرار بگیرد. ثانیه آخر بازی اهورا بهبهان و بازارهای روز کوثر اصفهان و درحالی که تابلو اسکوبورد زمان صفر را نشان می‌داد، داور بازی اعلام خطا برای کوثر کرد و در حالی که بازیکن کوثر توپ را در محل پنالتی نقطه‌ دوم کاشته بود و آماده‌ی زدن پنالتی بود، داور سوم داور اول را صدا کرد و بعد از مشورت کردن با هم، سوت پایان بازی را به صدا درآورد، که بازیکنان کوثر به سمت داورها حمله کردند و داورها به سمت اتاق رختکن پناه بردند. نیروی انتظامی‌برای کنترل اوضاع جلوی درب اتاق داورها آمد که کارشان با بازیکنان کوثر به درگیری فیزیکی و فحاشی کشید و حتی پای نماینده مجلس هم برای حل و فصل این قصیه باز شد و صحنات عجیبی در این دیدار رقم خورد.

در دیگر بازی این هفته در سالن سید رسول حسینی ساری شهروند میزبان ایمان شیراز بود شاگردان نجاریان در این بازی خانگی علیرغم دریافت گل زودهنگام در اولین دقیقه بازی پاپس نگذاشتند و نیمه اول را با پیروزی دو بر یک به پایان بردند.

شهروند ساری که انگیزه مضاعفی برای صدرنشینی در جدول پلی‌آف سقوط داشت در ادامه باز هم گلزنی کرد و علیرغم یک ماراتن زیبا و دریافت گل باز هم موفق به زدن گل‌های بیشتر شد و در نهایت این بازی را با پیروزی پر گل ۶ بر ۲ شد. این اولین حضور رضا لک در شهروند ساری به عنوان مدیرفنی بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!