Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی استان مرکزی گفت: مسابقات آتی آلومینیوم سازی اراک در استادیوم امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

محمد همتی توضیحاتی در خصوص وضعیت ورزشگاه امام خمینی ارائه کرده است.

به گزارش طرفداری، محمد همتی، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به مهر گفت:

اداره کل ورزش و جوانان بارها در جلسات مختلف از باشگاه آلومینیوم اراک خواسته است که با توجه به حضور مستمر این باشگاه در فوتبال کشور برابر قوانین و مقررات اصل ۴۴ قانون اساسی به ازای پرداخت هزینه‌ها در قالب پروژه مشارکت، نگهداری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) را خود بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

بسیاری از باشگاه‌های کشور به عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی و پایدار خود استادیوم‌های ورزشی را در اختیار گرفته و با برنامه ریزی های بلند مدت خود در جهت توسعه فوتبال و رشته‌های دیگر از آن بهره برداری می‌کنند. اما باشگاه آلومینیوم حتی نسبت به پرداخت حداقل هزینه‌ها نیز اقدامی نکرده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت:

تاکنون اعتباری برای تکمیل و بازسازی استادیوم امام خمینی (ره) اراک و شهید چمران ساوه تخصیص نیافته است و تمامی اقداماتی که در راستای آماده سازی استادیوم‌ها انجام پذیرفته از منابع داخلی اداره کل در سال‌های ۹۸و ۹۹ تخصیص و تأمین شده است.

همتی اضافه کرد:

یکی از تولید کنندگان موفق داخلی و بومی استان که در راستای نوررسانی ۲ ورزشگاه با این اداره کل همکاری داشتند نسبت به عدم دریافت مطالبات خود معترض است و در هفته گذشته اعلام کرد در صورت عدم همکاری مسئولان تجهیزات نور ورزشگاه امام خمینی (ره) را جمع آوری می‌کند و با این کار امکان میزبانی نماینده استان مرکزی در لیگ برتر سلب می‌شود.

همتی در پایان گفت:

در نهایت با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان این موضوع حل و فصل شد و مسابقات آتی آلومینیوم سازی اراک در استادیوم امام خمینی (ره) برگزار می‌شود اما از باشگاه آلومینیوم اراک انتظار می‌رود نسبت به حفظ و نگهداری محل برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال که در اجاره باشگاه است همکاری و توجه بیشتری داشته باشد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! حمله رسانه حامی سپاهان به پرسپولیس رشید مظاهری: برای تراکتور متاسفم تشکیل پرونده برای لیونل مسی به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی با سرخیو راموس پس از بازی چلسی-رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسئول روابط عمومی کل ورزش و جوانان استان مرکزی امام خمینی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امسال در اراک، محمدحسین کنعانی‌زادگان با یکی از هواداران وارد درگیری فیزیکی شد که کمیته انضباطی در آن زمان، از مدافع پرسپولیس خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند.

بر همین اساس، وکلای باشگاه پرسپولیس پس از جمع‌آوری مستندات، دفاعیات مربوط به این پرونده را به سازمان لیگ ارسال کردند تا در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در راستای دفاع از این پرونده، شکایتی را علیه آلومینیوم اراک مبنی بر اینکه این باشگاه به‌عنوان میزبان باید امنیت تیم میهمان را تأمین می‌کرد و حضور هواداران در کنار اتوبوس پرسپولیس خلاف مقررات بوده، به ثبت رسانده بود.

در ادامه، کمیته انضباطی شکایت سرخ‌ها را رد کرد که پرسپولیس این پرونده را به کمیته استیناف برد. حالا نیز کمیته استیناف ضمن رد شکایت پرسپولیس، رأی کمیته انضباطی را تأیید کرده است.

در رأی صادره از سوی کمیته استیناف آمده است:
در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک