Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای شهیدان آسیب ببیند، گفت: دشمن را با شکست‌های خفت‌بار به گورستان تاریخ روانه می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به مناسبت سالگرد شهادت مدافعان حرم در خان‌طومان سوریه با بیان اینکه دشمنان ما افسرده، عاجز، ناتوان و ناکام هستند، گفت: الحمدالله اسلام به برکت استقامت، صبر، پایمردی، وفاداری و فداکاری‌ها در حال گسترش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قلب اسلام به واسطه مردم محکم بوده و تکیه گاه ما نیز مردم هستند و به سربازی آنان افتخاری می‌کنیم و امیدواریم این لباس خدمت و جهاد را همواره بر تن داشته باشیم.

 سلامی با بیان اینکه شهادت برای مردان خدا بزرگترین آرزوی است و جوانانی که به میدان نبرد می‌روند و شهید می‌شوند به آرزوی خود می‌رسند، تصریح کرد: ایثار، گذشت، صبر و اجر اکبر مربوط به خانواده‌های شهیدان است، زیرا این خانواده‌ها آرزوهای خود را بدرقه می‌کنند.

وی اضافه کرد : اگر شهیدان با شهادت به آرزوی خود رسیدند، خانواده‌ها با بدرقه فرزندان خود، آرزوهای خود را فدا می‌کنند و این کار نیازمند گذشت، ایثار و ایمان قوی است.

سلامی با قدردانی از ایثار، استقامت و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا اظهار کرد: مردی که به جهاد می‌رود خداوند در خانه جانشین او است و اگر شهیدان در خان طومان به شهادت رسیدند و در عالم ملکوت روزی خور درگاه الهی شدند، خداوند متعال همدم خانواده‌های شهیدان است.

وی افزود: خداوند بهشت را بر این خانواده‌ها ارزانی کرده است و خانه این شهیدان دروازه ورود به بهشت است، زیرا جهاد دری از درهای بهشت به شمار می‌رود.

سرلشکر سلامی در پایان با تاکید براینکه تا آخر پرچم را برافراشته نگه می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای باشکوه شهیدان آسیب ببیند، اظهار داشت: به مقاومت ادامه می‌دهیم و انشالله دشمن را با شکست‌های خفت بار به گورستان تاریخ روانه می‌کنیم.

منبع: سپاه نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف سپاه قدس شهید سردار سلامی خان طومان سردار حسین سلامی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در این مراسم گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 
سرهنگ آزادی نژاد افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث