Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار بندرعباس و تعدادی از مدیران کل، از محله کوی ملت بندرعباس بازدید و با مردم و معتمدان این محله دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان در این بازدید، عنوان کرد: محله کوی ملت به عنوان یکی از بزرگترین محلات شهر بندرعباس، دارای 30 هزار نفر جمعیت و سابقه ای طولانی در این شهر است.

وی با اشاره به طرح مسائل و مشکلات این محله توسط مردم و معتمدان، افزود: حرف‌های مردم بسیار سنجیده و دقیق و متناسب با نیازها بود.

همتی تصریح کرد: طی روزهای آینده در جلسه‌ای با حضور معتمدان محله و مدیران مربوطه، جمع بندی از کارهایی که باید در این محله صورت گیرد، خواهیم داشت وآن رابه اطلاع مردم می‌رسانیم.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه برای نوسازی محله، آمادگی داریم به بازگشایی معابر و احداث خانه‌های جدید با پرداخت تسهیلات کمک کنیم، اظهار داشت: دولت برای نوسازی محلات دارای بافت فرسوده،تسهیلات بانکیارزان قیمت در نظر گرفته است و از مردم این محلات انتظار داریم، در نوسازی خانه‌های خود مشارکت و همکاری داشته باشند تا چهره محله تغییر و تحول پیدا کند.

وی گفت: ساخت دو مدرسه در این محله نیز به سرعت آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم کارهایی انجام دهیم که موجب رفاه بیشتر مردم محله کوی ملت شود و خواسته‌های مردم را محقق کنیم.

استاندار هرمزگان در بازدید از محله کوی ملت بندرعباس از مدارس شهید حسین‌پور و شهید علی اکبر انتظاری بازدید کرد و دستور داد کار ساخت و نوسازی این دو مدرسه در سریع ترین زمان ممکن با معماری بومی شروع شود.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در محله کوی ملت، دستورات لازم را برای ساماندهی این مرکز تا حصول نتیجه صادر کرد.

دکتر احمد مرادی نیز با قدردانی از تلاش های استاندار هرمزگان و  اقدامات انجام شده در راستای رفع نیازهای مردم گفت: مردم این محله با تقسیم کار مشکلات را پیگیری می کنند. 

وی با بیان اینکه حرف و وعده استاندار برای رفع مشکلات مردم حجت است تاکید کرد: خصوصیت بارز استاندار هرمزگان، وقت و فرصتهایی است که برای احداث بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی گذاشته وبه صورتشبانه روزی این بیمارستان در حال فعالیت است که اگر این بیمارستان به اتمام رسد دیگر نیازی نیست که کار دیگری انجام دهند و این اقدام مصداقی برای ضمانت اجرایی وعده هایش می باشد.

ساماندهی خانه عالم، احداث بازارچه، استخدام جوانان محلات محروم در صنایع، واگذاری زمین پایگاه بسیج خواهران، احداث زمین ورزشی و احداث فرهنگسرا از جمله درخواست های مردم محله کوی ملت بندرعباس در دیدار با استاندار هرمزگان بود.

در این بازدید یکی از دختر بچه‌های این محله با نقاشی به استقبال استاندار و همراهان آمد. معتمدین محله نیز به بیان درخواستها و نیازهای محلات پرداختند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار هرمزگان محله کوی ملت بندرعباس استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم، مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، با حضور مدیرکل اداره استاندارد هرمزگان، کارکنان و آموزگاران این مدرسه و …با ارائه برنامه‌های متعدد این روز را گرامی دانست.

ویژه برنامه روز معلم در دو بخش برگزار شد. نخست در فضای مدرسه همراه با دانش آموزان و دیگری به دعوت مجموعه سما در تالار پذیرایی، از کارکنان پذیرایی صورت گرفت و در نهایت با لوح تقدیر از آنها تجلیل شد.

فضل الله صمیمی معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور مدارس سما استان هرمزگان، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گرامی و تبریک این روز خجسته به آموزگاران، ارزش این روز را در سال تحصیلی بسیار پر اهمیت دانست و از زحمات آموزگاران قدردانی نمود.

مرادپور مدیر این واحد آموزشی گفت: تعلیم و تربیت سنت حسنه آفرینش است، تندیس زرین و طلایی تربیت، نقش برجسته‌ای است حک شده بر دامن رسولان الهی و میراثی است از سوی ائمه اطهار.

وی در ادامه گفت: بر حسب بخشنامه‌های سازمان سما برنامه‌های متعددی ویژه این روز پرشور برای آموزگاران انجام شده است، یکی از این برنامه‌ها برپایی مسابقات ورزشی ویژه آموزگاران، و همچنین ارائه نقاشی و دلنوشته از سوی دانش آموزان بود.

مسابقه ورزشی در روز 11 اردیبهشت در دو دوره اول و دوم به صورت مجزا در رشته طناب کشی برگزار شد. دوره پایه‌های پیش دبستانی و اول یک تیم و پایه‌های دوم و سوم تیم مقابل بودند و در نهایت با برد 2 بر صفر پایه‌های پیش دبستانی و اول به پایان رسید. اما در دوره دوم دو تیم از پایه‌های چهارم و دو کلاس پنجم در مقابل ششم و دو کلاس پنجم دیگر برگزار شد که در نهایت به صورت مساوی به پایان رسید.

گفتنی است که در بخش دلنوشته و نقاشی بالغ بر 500 اثر به دبیرخانه در دبستان سما شعبه یک رسید.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1229571 برچسب‌ها مدارس سما

دیگر خبرها

  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • در زندان زنان بندرعباس چه می گذرد؟ | تصاویر
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • شبکه آبرسانی جزیره هرمز نوسازی می‌شود
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت