Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@09:24:50 GMT

صلحی پور سومین طلایی ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۰۷۴

صلحی پور سومین طلایی ایران شد

صلحی پور ملی‌پوش دسته ۹۷ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جام جهانی پاراوزنه‌برداری تایلند، سومین طلایی ایران لقب گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در سومین و آخرین روز از رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری در بانکوک تایلند، صبح امروز رقابت دسته ۹۷ کیلوگرم برگزار شد. سید حامد صلحی پور، نماینده دسته ۹۷ کیلوگرم تیم ملی پاراوزنه برداری ایران امروز به روی تخته رفت و با مهار وزنه ۲۲۷ کیلوگرمی سومین مدال طلای ایران را در این رقابت‌ها بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صلحی پور، در اولین حرکت وزنه ۲۲۴ کیلویی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم موفق به مهار وزنه ۲۲۷ کیلوگرمی شد و در نهایت در سومین حرکت خود از مهار وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی بازماند.  در این دسته نمایندگانی از عراق و مالزی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.      در ادامه مسابقات امروز، سامان رضی و منصور پور میرزایی نمایندگان کشورمان در دسته ۱۰۷ و ۱۰۷+ کیلوگرم به روی تخته می‌روند.  گفتنی است رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۱ پاراوزنه برداری، با حضور ۶۰ ورزشکار در رده جوانان و بزرگسالان از ۹ کشور به میزبانی تایلند در حال برگزاری است. برچسب ها: پاراوزنه برداری ، تایلند ، صلحی پور ، طلا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پاراوزنه برداری تایلند صلحی پور طلا پاراوزنه برداری صلحی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و تایلند در همین مرحله تاجیکستان را از پیش رو برداشت. گفتنیست که شگفتی این دور از رقابت‌ها حذف ژاپن قهرمان دور قبلی در مرحله گروهی رقابت‌ها بود.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی