Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:32:16 GMT

ترکیب جهانی تیم وزنه‌برداری جوانان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۳۱۹

ترکیب جهانی تیم وزنه‌برداری جوانان اعلام شد

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی جوانان جهان از روز دوم تا دهم خردادماه در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار خواهد شد. این مسابقات قرار بود در کشور عربستان برگزار شود اما به خاطر شرایط سخت کرونایی سعودی‌ها از میزبانی انصراف دادند.

سعید علی‌حسینی که نخستین مربیگری خود را تجربه می‌کند ابوالفضل جمعه‌پور، ‌ عبدالله بیرانوند، رضا حسن‌پور، علیرضا اسفندیاری و علیرضا زندی را برای اعزام به این مسابقات انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش زنان این رقابت‌ها ایران با سه ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کند. فروغ یونسی، یکتا جمالی و الناز باجلانی سه دختر وزنه‌بردار ایرانی هستند که برای رقابت به تاشکند اعزام خواهند شد.

شهر تاشکند اواخر فروردین میزبان مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا بود که تیم زنان و مردان ایران در آن شرکت داشتند و مردان ایران به عنوان چهارمی مسابقات رسیدند.

الناز باجلانی و فروغ یونسی ۲ وزنه‌برداری بودند که در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها الناز باجلانی ازبکستان تیم ملی وزنه برداری سعید علی حسینی فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الناز باجلانی ازبکستان تیم ملی وزنه برداری الناز باجلانی ازبکستان تیم ملی وزنه برداری سعید علی حسینی فدراسیون وزنه برداری اخبار کنکور وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان